Knap duo, geniet ervan!
Mooi man! Gefeliciteerd met deze aanwinsten.
2 mooie NA’s geniet ervan
Gefeliciteerd met deze aanwinsten ![]()
Allebei prachtig !! De Panerai vind ik super super mooi en verrassend qua formaat. Haak altijd een beetje af bij 45 mm maar dit ziet er niet 45 mm uit. In mijn dagelijks leven zie ik ze weinig vaak de mega grote Luminors (waarbij ik geregeld het vermoeden van “fake” heb). Deze Radomir vind ik prachtig !
De Tudor … ja daar is natuurlijk helemaal niets mis mee.
Gefeliciteerd met dit prachtige duo !
Edit: ff gekeken waar ik een Panerai kan passen… dat valt nog niet mee
Dankjewel!
De 40mm is een optie
Met deze strap lijken de wired lugs helemaal weg te vallen. Geweldig mooi.
Ik vind ze zelf nog best wel prijzig en aangezien de lug to lug eigenlijk hetzelfde is ging deze 45mm ook nog prima en dan heb ik nog een mooie Tudor als daily.
Ja het is een beauty !!
Iedere pols/arm is anders en mijn ervaring is dat ik hem echt om moet hebben om de maat te kunnen beoordelen. Wilde ooit voor de Polar gaan en ging hem kopen…42 mm moest kunnen! maar de lug to lug wellicht in combinatie met wit of de kastvorm (ik weet het niet) oogde gewoon niet goed op mijn pols. Ben er twee weken “ziek” van geweest. De 40 mm lijkt me dan weer te klein en de kroon te groot… kortom: toch maar weer naar de PC en passen.
Gefeliciteerd met de prachtige aanwinsten!![]()
Gefeliciteerd met zowel je Tudor als je Pam, goede kwaliteit en mooie afwerking. Wens je met beide horloges veel draagplezier
![]()