Heel die wijzerplaat is goed fout!
En de persoon die de wijzerplaten schildert bij Cartier heeft blijkbaar ook Parkinson…
Wat een zootje
Cartier Santos Parkinson L.E.
Heel die wijzerplaat is goed fout!
En de persoon die de wijzerplaten schildert bij Cartier heeft blijkbaar ook Parkinson…
Wat een zootje
Cartier Santos Parkinson L.E.
Ik heb het ondertussen al begrepen. Het is inmiddels al opgelost. Waarom nog blijven doordrammen!
Dat mag ik hopen.
Jij noemt het doordrammen, ik vraag me af hoe je zoiets kan missen en waar je dan wel op let bij aankoop?
Tijd voor een nieuwe bril.
Dit vind ik opzich een best redelijke en logische gedachtegang, daarmee de vraag ook niet vreemd
Hier zijn dan de mensen die nooit fouten maken zeker… ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken.
Hoe kan je dat gvd niet zien!!!
Jezus, we hoeven niet gelijk de beste man aan te vallen. Iedereen ziet wel eens iets over het hoofd, waarschijnlijk wou hij de Explorer kopen en dacht " hey die Cartier kost geen drol, neem ik ff ook mee" .
Mooi dat hij terug kan. Enjoy the Polar
Waar ik mij meer druk om kan maken zijn die wegwerp NA topics.
Hey ik het iets leuks gekocht!
Foto
Doei!
Je hoeft geen heel boek te schijven, maar beetje verhaal erbij van zoektocht/aankoop is altijd leuk. En uiteraard leuke foto’s
Zo dan, ik wil niet nog meer het vuur aanwakkeren, maar die Cartier is echt fout.
Hoe komt het dat je zelf zoiets niet hebt gezien dan? Het zal een lieve duit hebben gekost toch?
De Santos heeft wel wat meer vraagtekens dan alleen de wijzerplaat als ik op Santos uit 2000 zoek. Ik zou dan ook aan de Rolex gaan twijfelen en zeker laten controleren bij de AD.
En ik weet niet hoe makkelijk hij het horloge terug wilde hebben maar als dit te makkelijk ging dan zou ik helemaal kriebels krijgen.
De vraag is nog wel ff, wist de verkoper dat deze Cartier niet deugt, gegeven het feit dat hij ‘m wel heel graag weer terug neemt? En, wie gaat het volgende slachtoffer worden die dit exemplaar in maag gesplitst krijgt.
Dit is een Cartier Santos uit 2000, als ik google mag geloven. Merk op dat ik het font van Cartier nog nooit anders heb gezien dan hier. En in dit horloge is de X voorzien van fijngedrukt “Cartier” in de poot. Bij mijn weten doen ze dat altijd.
Even een moderne Santos:
Cartier font is weer niet cursief, en dit keer is Cartier klein gedrukt in de poot van de zeven.
Nu ben ik geen expert, maar die van jou ziet er uit alsof de schroeven wat gehavend zijn, de band goeie rek heeft, en de dial wel eens een Bombay special kon zijn. Ik vind het in ieder geval een vreemde dial.
Heb je het exacte referentie-nummer, zodat je google images bij kunt zoeken?
Da’s netjes van de verkoper. Die had dit moeten weten, overigens. Mijn reactie was omdat ik reageerde alvorens helemaal naar beneden te scrollen.
Als het een handelaar was, schrijf dan even een “ervaringen met” waar je dit verhaal ontdaan van emotie met foto en uiteindelijke oplossing doet.
Want als er een handelaar is die niet weet wat ie doet, is het voor de rest van ons goed om te weten. Dan kunnen we uit onze doppen kijken mochten we er ooit zaken mee doen.
Bij voorbaat dank.
Wel weet
Lijkt me dat toch een tikkeltje erger in dit geval.
Ik wilde, zo op de vroege ochtend, gracieus blijven, en aannemen dat het een fout was en geen blatante rip-off.
Hoe mis je dit als serieuze handelaar?
Pffffff ,wat een gedoe. In iedergeval gefeliciteerd met de Polar .
Je haalt aan dat de Polar waarschijnlijk van dezelfde handelaar komt, ik zou hem toch eens laten nakijken door Rolex om zeker te zijn dat dit een genuine exemplaar betreft.
Een bombay Cartier is gemakkelijk te onderscheiden maar sommige Rolex fakes… haast onmogelijk (met enkel een foto)
Als een handelaar zo een Cartier kan verkopen kan hij ook een pak meer andere fouten maken.
Dit vind ik ook een terechte vraag. Hoop voor je dat de Polar legit is en je er veel draagplezier van hebt!
En ik snap dat het leuker is om even te pronken met je NA’s dan erop gewezen te worden dat 1 van die NA’s een flinke kat in de zak is, maar als het een dubieuze actie van een handelaar betreft, heb je nu wel de mogelijkheid om anderen voor eenzelfde ervaring te behoeden als je deze ervaring deelt.