Duiker Donderdag






8 likes

goed plan…
oder: guter Plan

1 like

Done :wink:

1 like


Han shot first…

7 likes

Ok…terug uit de gym

4 likes

Klokkengek kan hier uiteraard niet achterblijven, dus op de valreep mijn mooie Divers 65 Deauville :slightly_smiling_face:

Fijne avond!

13 likes

Mooie foto David! en mooi horloge natuurlijk. :+1::smiley:

1 like

Same Harry…erg mooi de Deauville versie :ok_hand:

1 like

Dankje! Het aparte is, dat in een bepaalde lichtval dat gelakte lichtblauw en grijs net het idee geeft van een porseleinen wijzerplaat. heel erg mooi.:blush:

1 like

Klinkt erg mooi inderdaad…en ik kan het mij ook goed voorstellen. Ps wat vind jij van de two-tone blauwe versie…die vind ik machtig mooi :see_no_evil:

11 likes

Mee eens! :+1::relaxed:

1 like

Het staat er niet op,
maar het is echt zo:

Diver’s 200 m.

4 likes

Dat is een stevige jongen! :+1::slightly_smiling_face:

Ik voel iets aankomen in de verte… die two-tone erin en die zwarte eruit? :wink::smiley:

1 like

Harry…zo te zien draag jij jouw 65 ook op rubber.

Geweldig comfortabel en kwalitatief bandje zeg…ik ben zeer verbaasd moet ik bekennen :ok_hand:

Heb jij wel eens andere bandjes geprobeerd of doe je nog wel eens een bandenwissel? Zo ja…heb je wellicht nog tips voor deze ouwe kneier? :blush:

Ps…beiden dan maar doen? zwart én two-tone blauw :joy:

1 like

Goeie genade, zijn die allemaal van jou?:ok_hand:

Hoezo oud?! Vergeleken bij mij ben jij hartstikke jong man! :slightly_smiling_face:

OT: ik ben in veel dingen een purist, dus voor mij mag dit klokje :joy: alleen op die ouderwetse rubber band. De stalen band zou eventueel ook kunnen, maar voor mij niets anders. Ik zou het niet voor elkaar krijgen. Ik vind die rubberen trouwens ook het mooist staan. Blijft uiteraard persoonlijk! :relaxed:

Hahaha… ik dacht voor mij ongeveer hetzelfde: Deauville en Zwart. :ok_hand:

1 like

Aha…nu komt de aap uit het overhemd…:joy:

1 like

Twee apen bij elkaar! :joy::+1:

1 like