Duiker inspiratie 2018

Frogman. Hoekig en een mooi bandje

Mooie sunburst. Wat is dat extra stuk staal aan de rechterkant, slotje op de kroon?

Deze vind ik heel cool. Voldoet aan veel van je eisen lijkt me

1 like

ja, slotje.Hebben ze leuk gedaan

Ik wil dit eigenlijk niet plaatsen omdat de Jazzmaster Seaview zo veel mooier is en je die gewoon moet kopen, maar:

Klopt! Doet die wijzerplaat nog iets qua sunburst?

Geen idee. Is dat een harde eis? De wijzerplaat lijkt me interessant genoeg. Ik zou hem dragen :sunglasses:

Model is wak2111.

1 like

Niet echt duikerig maar wel leuk inderdaad

Op het geel na wel in de richting denk ik voor je. Ik vind hem geweldig mooi.

3 likes

Strak hoor op staal. Maar inderdaad is het geel nogal… geel? :slight_smile:

Tsja, ik vrees dat dit blauw niet blauw genoeg is voor je :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Mooi hoor! Donkerblauw doet zeker mee.
Wat is het type precies?

Deze 3548 is eerder zwart met af en toe een blauwe toon door de AR coating. Zeer fijn horloge.

1 like

Zit even wat Aquatimers te checken en er gaat een wereld voor me open. Nu de portemonnee nog :slight_smile:

2 likes

Volgens mij komt de bleu version alleen niet standaard op staal. Die moet je volgens mij later bijkopen. Or am i wrong…

Dresser toch?:innocent:
Nog maar 'n keer… Topper!

1 like

Ja cool, die moet ik eens gaan passen. Het geel van de indices blijft een dingetje…

De Archimede sporttaucher wellicht. Met rode accenten.

De wat oudere bevallen me momenteel beter dan de nieuwere, maar die nieuwere heb ik nog nooit om de pols mogen hebben, dus misschien moet die liefde nog groeien… Net als mijn portemonnee :stuck_out_tongue_winking_eye:

Veel plezier,…

Ik zou snel gaan passen & dan naar 't blauwe gedeelte om 'm daar weg te kapen.

Ik denk echter toch maar dat ik er een nieuwe bezel op zet. Dit lijkt af te schrikken…