Duiker op leer

Das een fraaie!

Niet echt een duiker, maar komt genoeg in de buurt met zijn robuuste bouw en 300m:

Ik vond het vroeger eigenlijk ook niet kunnen maar later dacht ik waarom ook niet? Het geeft ze een nieuwe uitstraling die soms geslaagd en soms totaal verkeerd is. Ik duik zelf ook niet en dat is slechts één onderdeel van de functie van een duiker.


LeenV Schreef:

Kan heel goed!
http://img.photobucket.com/albums/v227/LeenV/siezm
3.jpg

heel mooi!!!

Of leer kàn op een duiker maakt mij helemaal niets uit, als ik het maar mooi vind.
Voorkeur heeft bij mij een stalen band, dan de rubber band (waar ik eigenlijk de ultieme duikersband vind) en daarna pas leer.
Hieronder een paar van mijn duikers op leer (meestal snel weer een andere band erop).

En mijn enige duiker waar nu nog steeds leer omheen zit. Omdat het zo’n geweldige band is, die Dio-Modell Chronissimo. Niet mijn eigen foto overigens.

Hier wel een eigen foto van het Monster op een Maratec Elite.

Max Kool Schreef:

Slik mooi! Landa Raw Denim?

Yep, echt een supercombi naar mijn bescheiden mening.:slight_smile:

Past goed bij elkaar:

@houthakker: Al tijden mijn favoriete band!

is een mooie band ja die jeans. Kan wel tegen wat druppels denk ik :smiley:

Sorry, sorry sorry… ik heb nog geen een mooie combi gezien! De meest zijn echt niet om aan te gluren, een enkeling kan ik op kleur nog begrijpen maar mooi vind ik ze niet :slight_smile:

Ik deel je mening, want ik vind het ook helemaal niks. Wat ik wel leuk vind is plaatjes kijken en die zijn er maar genoeg in dit topic… :wink:

Een duiker hoort naar mijn mening op rubber, staal of een NATO.
Een NATO heeft als voordeel (als je er echt mee duikt) dat je een van je pushpins kan breken zonder je horloge te verliezen.
Bij elke andere band zakt je horloge dan de diepte in.
Groeten,
Marijn

Hahaha klinkt wel heel dramatisch zoals je het aangeeft. Echter heb je wel gelijk

thumbs up. Ik ben ook niet zo op leer met duikers. Er is alleen wel één uitzondering. De haailederen band. Die staat ten eerste geweldig en kan wel tegen een druppel.

Deze had ik kort de Toshi gegeven…om ff te kijken hoe t staat: bandje is niet meer van het klokje geweest :smiley:

Ik heb in dit draadje zeker mooie duiker/leercombi’s voorbij zien komen (o.a. de Panerai). Combi van ts vind ik eerlijk gezegd niet zo geweldig - het misstaat niet, maar het voegt ook niets toe in mijn ogen. Maar wie betaalt, die bepaalt.

In mijn ogen hoort een duiker op staal of rubber (evt een nato).

Zeker zeker. Vooral die oude tropic rubberen banden vind ik geweldig.
Er is in mijn ogen wel één lederen band die kan op een duiker. De haai.
Zal wel ff foto’s maken van een duiker van me met een shark erop.

Marijn2 Schreef:

Een duiker hoort naar mijn mening op rubber, staal
of een NATO.
Een NATO heeft als voordeel (als je er echt mee
duikt) dat je een van je pushpins kan breken
zonder je horloge te verliezen.
Bij elke andere band zakt je horloge dan de diepte
in.
Groeten,
Marijn

Nog een voordeel van nato: geen rotzooi tussen je sluiting waardoor je het horloge soms moeilijk afkrijgt om met stromend water af te spoelen.
Heb ik dus gehaald met een metalen band. Zat vol met zand en ging moeilijk open.

Sorry mannen. Ik vind t allemaal niks dat leer. Rubber of staal/titanium wat mij betreft.