Duikhorloges only (Deel 1)

:point_up:t3:Ga mijn best doen dit weekend !

1 like

Even wat minder bekende mooie duikers.

11 likes

Maar zeker niet minder mooi @SuperDuiker :+1:
Dan ook gelijk nog maar een foto van één van mijn favoriete duikers .

15 likes

TUDOR is prachtig natuurlijk

1 like

13 likes

11 likes

Jaren terug al eens geplaatst - blijft leuk. In de Franse Alpen, was er een dik weekje fietsen, rustdag - toch nog een aantal km gewandeld. 2017.

Moet te herkennen zijn voor de die-hards! :face_with_monocle: :grin:

Ben sinds eind 2019 niet meer op vakantie geweest. Ben het verleerd, gewoon. En 6 a 7 kg te zwaar, dat helpt ook niet in de bergen. :sweat_smile:

9 likes

Seiko SKX009?

1 like

Bijna. De J-versie, specifiek.

Maar dat is hier echt niet te zien. :wink: Draag hem nu weinig, straks weer vooral als kayak-horloge. In dat jaar ook zelf geserviced.

1 like

Dat wilde ik er nog bij zetten, plus dat het 5 voor 2 in de middag was. Maar ik dacht, ik moet snel zijn, anders is iemand me voor. :smile: (Just kidding.)

Fijne horloges die je zonder zorgen kunt gebruiken waarvoor ze gemaakt zijn.

1 like

Die winter (daar zomer) ook omgehad in Zuid-Afrika. Aan de Z22. Is dan voldoende incognito om nergens gezeik mee te krijgen. Liep dat jaar ook bizar nauwkeurig (lag wel 100% aan mezelf :innocent:).

Was een mooie tijd. Hier - ook al eens geplaatst - bij Kaap de Goede Hoop.

9 likes

Geen foto’s maken tijdens het rijden he! :face_with_monocle:

Niet dat ik dat nooit deed. 1969 Fulvia. Mis haar steeds meer. Laatste rit in 2016.

5 likes

:sweat:

Nou ja. Live and learn. :wink:

Mis die Lancia wel, maar niet alle technische gezeik en de rekeningen. Blij dat ik mijn horloges zelf kan doen. :+1:

32 likes

Net weer helemaal schoongemaakt. Ben er nu toch wel uit, deze gaat nooit meer weg.:grin:!

15 likes

12 likes

Jij was bang dat we het de eerste 5 x nog niet begrepen hadden?

:clown_face:

10 likes

Ook hier een stukje om t spannend te houden :rofl:

7 likes

Te enthousiast. :wink:

3 likes

10 likes