Duikhorloges only (Deel 1)

Ja, moet zeggen dat ik er best van onder de indruk ben. Ik vind de SKX007/009 echt top, maar dit is net een stapje omhoog voor minder geld. Morgen ligt er een solid jubilee in de brievenbus als het goed is………

2 likes

Ook echt bij Mark besteld?

1 like

Nee, helaas niet. Maar het is echt een topding! Jammer dat Seiko niet zo iets op de markt heeft gebracht als opvolger van de iconische 007/009.

6 likes

Het is alles wat een Seiko zou moeten zijn.

1 like

Precies!

Saffierglas? :white_check_mark:
Drilled lugs? :white_check_mark:
Massief stalen geschroefde band? :white_check_mark:
Hacking? :white_check_mark:
Handwinding? :white_check_mark:
Milled clasp? :white_check_mark:
Keramische lumed bezel? :white_check_mark:
Opgelegde indices? :white_check_mark:

Enige nadeel? Het is geen Seiko…….:wink:

3 likes

Dat laatste vind ik dan weer een voordeel :laughing:

1 like

Duikers naar de top (van het forum) :wink:

15 likes

Snowmonster blijft de tofste van allemaal. Dit was mijn grail toen ik 10 jaar geleden begon met horloges. Krengen waren echter nergens te vinden destijds (nu nog steeds niet btw).

1 like

Hij blijft idd mooi. Ondanks dat ik een voorkeur heb voor Seiko, had ik nog nooit een monster gehad. Gelijk maar goed begonnen. Deze gaat dan ook niet weg.

1 like

Ik duik eerst even in de koffie

15 likes

17 likes

Sommertime groove :sunglasses:
Xpost :upside_down_face:

17 likes

Ik doe mee.

15 likes

Ook lang over getwijfeld, maar ze gaan toch nog zelden het water in. Dus idd, waarom niet …
Eind deze week staan hier ook 2 duikers op leer.

1 like

Slechts twee divers in mijn collectie. Deze en een Invicta.
Dan toch maar deze doen?

8 likes

15 likes

Denk dat ik met deze wel durf te zwemmen :grin:

11 likes

Vandaag nog heel even met mijn grote teen in de Noordzee gegaan :cold_face: maar meer ook niet.

Een paar jaar geleden met hetzelfde model twee weken in Griekenland een paar keer per dag de zee in . Heerlijk snorkelen ,echt prachtig .
Helaas waren alleen de springbars vast geroest bij thuiskomst . Ach op zich geen ramp natuurlijk maar het waren wel de originele van Squale ,en wat ik altijd doe na het zwemmen in de zee is de bezel even ronddraaien onder zoet water en de rest ook even afspoelen.

1 like

13 likes