Duikhorloges only (Deel 1)

13 likes

Groene beauty :blush:

11 likes

Blauwe zeebonk😄

11 likes

17 likes

Mijn nieuwe duiker… titanium Blancpain FF… cooler wordt het wordt het niet qua duikhorloges als je het mij nu vraagt :heart_eyes:

Betere foto’s volgen later :stuck_out_tongue_winking_eye:

44 likes

Wat een knaller weer :sweat_smile:

Ik ben erg benieuwd hoe deze zich verhoudt met al het andere geweld wat je hebt, misschien een mooie NA icm vergelijking van jouw andere TOPduikers :wink:

Ps: Ik vind alleen de band niet de gewenste kwaliteit hebben in mijn herinnering tov de rest van het horloge (sorry :grimacing:)

Veel draagplezier :muscle:t2:

1 like

16 likes

12 likes

14 likes

NA volgt… ik heb er nog een Blanpain NATO bij en de vouwsluiting nog voor op de sailcloth. Maar die laatste moet nog binnen komen. Persoonlijk vindt ik het wel een hele mooie combi. Maar ik snap je gevoel erbij wel… voor ruim 15k een “ sailcloth” band erbij. Op een titanium band wordt het wel erg veel metaal weer. Maar wellicht koop ik die ook nog eens. Time wil tell :sunglasses: Een mooie nieuwe Deepsea JC zou wel een mooie set vormen… maar de FF is geboren langs de Sub waarbij de FF de eerst geboren was :stuck_out_tongue_winking_eye:

Luxeproblemen… ge kent da wel :joy::wink:

3 likes

Haha :joy: je ken het wel en ben zeer benieuwd naar de NA en ook met jouw schitterende foto’s die het plaatje compleet maken…

Ja dat bedoel ik met de band qua gevoel en 15k, hadden ze ook een mooie rubberen band of iets dergelijks op kunnen zetten ala JLC.

Yep iconischer dan iconisch deze :heart_eyes::muscle:t2:

1 like

:star_struck:whoooow :star_struck: wat een knaller :ok_hand:

1 like

18 likes

6 likes

Prachtig, wat een klatser. :star_struck:

1 like

Een lamme vinger van het scrollen, mooie horloges gezien, maar…
Opa stond er niet tussen.
Seiko ‘Grandfather’ Tuna 6159-7010 S/N 50xxxx

Zoals je kunt zien heeft hij geleefd.

17 likes

Heel gaaf!

1 like

25 likes

Citizen, heerlijk dragend duikertje :stuck_out_tongue_closed_eyes:

15 likes

Sinds gister in de collectie.

11 likes