Duikhorloges only (Deel 1)

:boom:zeker een topper :boom:

1 like

Dank je wel voor jou reactie🙂

Gisteren heb ik de ene speciale Seiko duiker ingeruild op een nog extravagantere versie.

De ingeruilde Seiko SLA033:

En mijn nieuwe titanium Grand Seiko SBGA231:

Beide fantastische duikers en het beste wat Seiko te bieden heeft. De SLA033 is de best afgewerkte Uemura versie, zonder enige twijfel, beter dan welke andere versie dan ook, vergelijk de achterkanten maar eens. Wil je een Uemura? Neem dan de SLA033.

Maar als desk diver wilde ik toch eens de uitzonderlijke titanium Grand Seiko proberen. Hij draagt erg fijn, met de pasvorm en het beperkte gewicht. En de details en afwerking zijn fantastisch.

11 likes

Bescheiden collectie?!?
:grin:

1 like

Blijft geweldig … toen nieuw gekocht en de enige klok waarvan ik het achteraf jammer vind dat ie toen in gegaan :slight_smile::+1::+1:
Ook op mesh en rubber

1 like

15 likes

Idd. Dat design is echt zo uniek en heerlijk draagbaar. Telkens als ik naar mijn pols kijk wordt ik weer blij🥰

Neem aan dat u de stalenvariant bedoeld die u had gekocht en weer heeft verkocht?

Ik geloof je direct. Heeft u spijt? Ik heb er echt vele jaren over gedaan voordat ik definitief de knoopt door heb gehakt😉

Zou een Ploprof weer in u bezit gaan komen of heeft u dat hoofdstuk voorgoed afgesloten?

1 like

Dat jaar had ik nieuwe HD gekocht, en vlak daarna kwam ik erachter dat ik eigenlijk ook een andere auto wilde :grimacing::+1:.

Dus 2 rolexxen en de ploprof eruit en ik was al een eind opweg … en ik zat verder niet zonder horloges.

Als ik ze voorbij zie komen kriebelt het wel maar om weer terug te kopen ben ik nog niet overuit, blijft toch een beste klok om de pols :yum::+1::+1:

2 likes

15 likes

11 likes

10 likes

10 likes

9 likes

De nieuwe Breitling lijk er wel op

1 like

Verreweg mijn favo al lange tijd.

17 likes

Soms moet je keuzes maken en later besef je pas of je de juiste keuze hebt gemaakt😉

Als je er nog niet overuit bent dan zou ik er ook nog niet aan beginnen…

Ik vind het reuze meevallen, mijn G-Shock 's zijn groter en dikker :sunglasses:, maar begrijp idd je punt.

1 like

Wat mij betreft de allermooiste Seamaster :heart_eyes:

1 like

18 likes

5 likes

Triootje :wink:

18 likes