Banden wissel aan het doen. Dacht dat de Citizen 22mm band had maar blijkt 20mm te zijn. Dus weer terug op rubber
Nice!!
Deze heb ik nog nooit gezien.
Heb je meer gfoto’s ook van de band.
Leuk horloge.
Thanks, zal even zoeken naar de andere foto’s als ik achter de PC zit
Ik ben nog altijd op zoek naar een mooi duikhorloge. Tijdens mijn zoektocht ben ik gestuit op de bijgaande Seiko en de bijgaande Squale.
Moeilijk… moeilijk…
Welke zouden jullie kiezen?

Ligt eraan. Hoe ziet je huidige collectie eruit? Wat meteen opvalt, is dat de Seiko (1.250 Euro), via de AD in ieder geval, een heel stuk duurder is dan de Squale (820 Euro). Verder is de Seiko voorzien van een pvd-laag. Dat moet je willen. Dan wordt deze Seiko geleverd op een textiel band en de Squale op staal. Ook is er een verschil qua formaat: de Seiko is en draagt echt wel 'n stukkie groter.
O.k., mijn persoonlijk mening: ik vind Seiko een prima merk en deze MM200 (SPB255) een lekker stoer horloge. Een zwarte PVD is sowieso leuk om erbij te hebben. Maar, ik vind Squale, zeker voor het geld, een betere deal. Squale levert kwaliteitshorloges, die je zeker niet op iedere straathoek tegenkomt, met mooie specs, een onderscheidend uiterlijk en voor een heel goede prijs.
Ik zou dus voor de Squale gaan. Succes en veel plezier met kiezen!
Dan zou ik echt voor de Squale gaan.
Mooi op staal en iets anders dan Seiko.
Ik hou niet zo van de spanbandjes.
Bedankt voor je feedback! Mijn huidige collectie bestaat uit een Speedmaster en een IWC Chrono. Het derde horloge dat ik nog zoou willen wordt waarschijnlijk de laatste (3 horloges vind ik wel genoeg). Het idee is dat het een horloge moet zijn dat ik op vakantie aan kan doen en er zonder enige bezwaren mee kan gaan zwemmen, hiken etc.
Ik heb overigens ook nog een horloge van Mühle Glashutte gevonden (bijgaand) dat ik erg mooi vind… Alhoewel ik als derde horloge een duiker erg leuk zou vinden is deze ook waterdicht en prima geschikt om mee te zwemmen
Nee, volgens mij is het g
Een ‘gewone’