Duikhorloges only (Deel 1)

Waar staat het logo op 6 uur voor?

1 like

Divers Watches Facebook Group

2 likes

Klikkerdeklik: www.diverswatchesgroup.com
Een Facebook clubje met 70k leden die af en toe een limited uitbrengen. Dus ook een Squale Matic. Had er zelf ook nog nooit van gehoord, van dat clubje. :wink:

EDIT: @seikosportura was me net voor. :beers:

2 likes

En wat ziet mijn oog daar, een paar hele kekke ZRC’s :smiley: Zie je hier op HF nooit trouwens.

1 like

Ze hebben hartstikke leuke ltd’s op de markt gebracht. Er zit - uiteraard - een commerciële partij achter, met een eigen winkeltje enzo. Ik heb al eerder eens contact gehad met de eigenaar, aardige gast!

1 like

Klein plaatje van een pas-sessie vandaag.

In het echt waren de band en bezel blauw

Had niet verwacht dat ik hem zo leuk zou vinden.

13 likes

18 likes

17 likes

12 likes

38mm krachtpatser :sunglasses: op een originele BP tropic :stuck_out_tongue_winking_eye:

23 likes

13 likes

14 likes

Gaaf merk. Ik heb de grands fonds 300 op de lijst staan. Gaat er een keer komen.

12 likes

10 likes

Hi! I’m desperately trying to contact you. Enrolled in the forum just to reply to your Marstimer ad, but can’t find my way to sending your DMs. Can you please DM me! Thank you!

1 like

Ik vind de nieuwere 39mm versies ook gaaf btw.

Ik was eerst erg gecharmeerd van de versie die jij gepost hebt.

Maar die met die rustigere dial en dunnere wijzers en rode datum is ook echt cool imho. :+1:

10 likes

DM is send to you :ok_hand:

De geschiedenis van het horloge ken ik. :+1:

Volgens mij heeft Jacques Cousteau er ook 1 gehad dacht ik ergens op foto’s gezien te hebben.

Je hebt wel gelijk qua drukte op de plaat icm die streepjes op de bezel. Maar die losse puntjes op het originele model vallen voor mij iig meer op.

1 like

3 likes

6 likes