Duikhorloges only (Deel 1)

Hij zit alleen en wil AANDACHT!!!

2 likes

Phoh, die omega is echt heel vet!

Mijn favoriete duiker.

11 likes

Wat een juweeltje’s zie ik hier voorbij komen , waanzinnige verzamelingen die jullie in de loop van tijd hebben verzameld. :+1:

2 likes

Corgeuet of hoe je het ook schrijft. Is toch alles gejat van de Black Bay Red? Niet als eerbetoon maar om hun eigen Chinese zakken te vullen. Hetzelfde geld voor de Polareis met zijn eigen gepatenteerde ‘original gas escape valve’ systeem. Een hoogstandje in de horlogerie! NOT! :sweat_smile:

1 like

En wat komt er niet uit China tegenwoordig ?
Ik zou meteen je IPhone wegooien!
Beetje azijn pissen je ziet het verschil toch wel?
O nee je ziet het verschil niet een s tussen een originele SD en een Sub!
Brilletje nodig?
Maar wel lachen met jou altijd !
Als het kan moeten we eens een borrel drinken!
Ben nu al dronken!

1 like

Hier mijn duikers:

En een paar van mijn exen:

14 likes

Juist wel, heb er zelf ook één, maar ik vind die ronde urenmarkers lelijk en die vermijd ik.

@anon23521125EV heeft smaak, @JohnWick je vroeg om de mooiste! :partying_face:
Dat is inderdaad deze:

:sunglasses:

Oh enne, speciaal voor @SuperDuiker ook even een kiekje van de Pelagos op een rubberen band. Wat? Rubber … jaja, als nieuw!

PS @RLC, laat je niet gekmaken … iedereen weet dat dit je eigen foto’s zijn, die hebben we al 1000x in verschillende vormen voorbij zien komen. Dus. :wink:

13 likes

Die twee Rolexen is wel echt end game Rolex divers. Werkelijkwaar prachtig. Denk dat ik geen twee mooiere modellen kan noemen. :heart_eyes::+1:

1 like

Die Pelagos blijft iets magisch hebben he. Wat een ding. Ademt een beetje het Submariner gevoel van vroeger. Built for the job not fit the shine. Wat een klatsert :sunglasses: :+1:

2 likes

Deze mag natuurlijk ook niet ontbreken …

9 likes

Let je op. @SuperDuiker wordt zo onwijs boos dat je loopt te patsen met ex horloges. :scream:

Die is al boos op mij! :wink:

Fijne vent dan. Echt een verrijking voor het forum :+1:

Als je het erbij schrijft is het geen probleem natuurlijk!

Ik vind het juist een heel geslaagde collectie waar ook de mindere goden zich mogen meten met de gevestigde orde, waardoor de collectie een mooi compleet beeld geeft van hetgeen er door de jaren heen op de markt aangeboden is en zo ook heel mooi de vergelijking te maken is met wat er in bijna alle prijsklassen zoal gemaakt is.

Moraal? het hoeft niet allemaal duur of topkwaliteit te zijn om leuk te wezen.

@RLC
Je cosmische spectrum verbreden kan in jouw geval een geheel nieuwe wereld voor je openen
:yum:

8 likes

Zeker niet boos alleen verdrietig.
Maar even goede vrienden nu hoor wat mij betreft.
Met of zonder rubber.

Wat een liefde en gezelligheid hier :rofl:
En ik maar hier komen voor de plaatjes ipv praatjes.

Met dank aan @Jurk

5 likes

Nog steeds? Doe het jezelf niet aan! Ik ben het al lang vergeten, maak er af en toe nog wel een grapje over zoals hierboven en verder … het leven gaat gewoon door. :beers:

1 like