Duikhorloges only (Deel 1)

Thanks, kwaliteit is ook top :ok_hand::+1:

1 like

Mooie Tunas blijven toch heel aparte duikers, niet ieders smaak maar als je er een in het echt vasthoudt voel je de kwaliteit echte toolwatches.:sweat_smile:

1 like

image

9 likes

image

8 likes

van Nederlandse bodem

4 likes

7 likes

13 likes

Mijn nieuwste duiker… de Citizen NB6004-83E

29 likes

Leuk man👍🏻 ziet er goed uit😎

1 like

Mijn oude trouwe SDW (Swiss Dive Watch), ideale partner bij al mijn duiken, in een vorig actief leven :wink: Nu handig voor in- en rond het huis. Blijft super precies lopen, als er op z’n tijd een vers batterijtje ingaat…

7 likes

13 likes

Deze G-SHOCK Frogman Antarctic hoort hier ook zeker thuis of niet @MannetjeMar?:sunglasses:

8 likes

Waarom wil ik bijna al jouw nieuwe horloges ook hebben!? :weary:

Gaaf weer Marco! :muscle:t2:

1 like

Lekker klokkie weer!
Oh oh, … :heart_eyes:

We kunnen wel een lotgenotengroepje starten! Ik heb er ook last van.

2 likes

:joy: :rofl:

1 like

Nou en of Mark! Echt de gaafste G Shock die ik nu kan bedenken gewoon!

:pray: Ja hij is echt super licht… euh gaaf bedoel ik hahaha Weegt 135 gram Stukje minder als die gele rakker van je :sweat_smile: Maar qua presence wel weer mooi vergelijkbaar!

Ik heb op het punt gestaan je Citizen aan te schaffen :see_no_evil: We zitten inderdaad met een aantal wel in elkaars vaarwater :stuck_out_tongue_winking_eye: Misschien via de PM een keer wat af spreken nu het weer wat beter weer wordt mocht daar interesse voor zijn :raising_hand_man:

2 likes

Helemaal mee eens! Die kleurencombinatie is gewoon prachtig :orange_heart::blue_heart::heart:

Bijdeze meld ik mij graag aan :sunglasses:

1 like

Zodra we met meer dan 2 aan tafel mogen, leuk! :beers:

Als lotgenoot … :thinking: :wink:

Misschien is het beter er een fanclub van de maken @moker333. De “Mannen van Marco”, met #Insta, een eigen podcast en alles. Goed idee @MannetjeMar … doen we ook wat ‘petje af’ (betaalde podcast), als abonnement natuurlijk. Op weg naar een nieuw horloge! :joy:

2 likes

Nog ff m’n nieuwe duiker showen.

Fijne avond.

17 likes

I’m there dude! :call_me_hand:t2: :joy:

Goed plan haha

2 likes