Er zijn er die er duikvluchten mee maken dus dan is het wel makkelijk
Lekker toch! We zijn er aan toe… althans ik
#metoo
Yours NA?
Nee niet van mij. Gister meet met deze meneer:
https://www.instagram.com/swiss_made_obsession/
Wat een ding is de Ploprof zeg jeee. Dik en bulky maar draagt verrassend klein. Lug to lug valt ontzettend mee. De dikte is echter idioot
Wristshot aub.
Schattig.
Ik vindt en blijf en tof vinden… de mijne heb ik niet meer en heb er nog wel eens spijt van gehad En ik ben het met je eens dat hij echt goed te doen is op een smallere pols…l2l slechts een 47 á 48mm.
Hij is zo idioot dat ie geweldig is
En op rubber draagt hij een stuk comfortabeler als op mesh! Dan stickt hij echt om je pols.
Ik heb een flink aantal “duikers” in de collectie zitten. Niet dat er echt mee gedoken wordt, met een aantal wordt zelfs niet gezwommen.
Bij sommige (zoals de Zelos) is natuurlijk de chrono functie totaal overbodig maar het smoelt gewoon leuk, en ja…. het oog wil ook wat.
Jammer. Vind dat wel echt een iconisch horloge. Zijn er maar weinig met zo’n eigen smoel.
Mooi hoor,geniet ervan.
Toen ik 'm net binnen had dacht ik dat Seiko gek was, waarom zou je een ‘goedkoop’ horloge uitbrengen dat zo veel lijkt op de duurdere Tunas, dat gaat toch ten koste van de vraag naar de duurdere modellen? Inmiddels ben ik erachter dat ik de gek ben, mijn interesse in de ‘echte’ Tunas is alleen maar toegenomen en het is een kwestie van tijd tot deze geflipperd wordt voor een 300M .
Well played Seiko, well played.
Ik heb deze Solar Tuna ook gehad, samen met de duurdere modellen.
Het is voor het geld een heel goed en mooi horloge, draagt heerlijk en ziet er goed uit.