Heel toffe aanwinst ,veel draagplezier gewenst maar dat gaat zeker lukken.
hey een Searambler… eindelijk nog 1 op het forum. Super!!! Groeten van zijn grote broer, de Sub1200t
Feli Eddio. Prachtig horloge. Veel plezier ervan.
Die van mij is sinds de aankoop niet meer van de pols gegaan. En dat zegt wat. Met Rolex,Omega, Grand Seiko , Oris , Breitling, Panerai & Seiko concurrentie in de horlogedoos.
Echt een lekker ding
Dankjewel!
wow dat is dan een goed gevulde doos. Maar snap wat je bedoeld. Ik heb veel last van flipperitus, net nog een Tudor BB58 na paar maanden weer verkocht. maar deze Doxa is een vast lid sinds 2019 en gaat ook niet meer weg. Wat een heerlijk horloge.
Tip, loop savonds als de zon net onder gaat eens buiten in de open lucht en kijk eens naar die plaat. Indirect licht in de avond geeft een waanzinnige reflectie.
Daar hoef je niet voor naar buiten, wat overigens oké is. Binnenshuis met zijdelinkse lichtinval is al een feest, mede door de stalen lunette. All steel !!
Haha alleen een veelvoud jouw prachtige Rolex, ik heb een wannebee Rolex in bicolor….
Klassieker!
BTW Dat ziet er niet uit als de rand van het zwembad, of ligt het badeendje wel gewoon ergens buiten beeld naar adem te snakken…
Tuin