Deze wordt hoe vaker ik hem zie ook steeds mooier . Dat is echt het vervelende van dit forum.
Ik kan er heel diep mee duiken, maar verder dan m’n bureau of het zwembad zal ik niet komen
(Ik kan niet eens snorkelen, dan raak ik al helemaal in paniek )
Erg blij met mijn nieuwe bandje van € 5,- . Nu je het ‘basket weave tropic’-ontwerp steeds vaker ziet, vind ik het leuk om een minder voorkomende ‘tropic star’ look-alike te hebben.
Ik was een beetje huiverig voor het stugge materiaal (TPU), maar doordat het bandje niet zo dik is, valt het wel mee. Het is geen natuurrubber, maar als ik zou moeten kiezen heb ik voor dit geld liever dit dan zo’n siliconen stofmagneet.
Pas postte hier iemand iets over hele fijne tropic straps die er ook in andere kleuren dan zwart waren.
Iemand nog een idee welke dat waren?
Gisteren met z’n sportieve schoentjes aan (en ik zonder ), vandaag allebei onze nette schoentjes aan.
Maar altijd goed om alvast zo’n klok te hebben
Dat zeker. Je weet maar nooit
Heb je hem nog Dirk?
Staat prima op leer
Als het horloge niet met olie gevuld is dit inderdaad het beeld onderwater.
goedemiddag.
helemaal nieuw op dit forum.
ik hoop dat ik hier een vraag kan deponeren.
ik heb eind jaren 70 een duikhorloge gekocht, niet 100% zeker maar ik dacht dat het een citizen was, over de jaren helaas kwijt geraakt.
kan iemand mijn misschien via deze slechte oude foto meer vertellen over het type? ik zou deze weer graag in bezit hebben.
heb overigens geen idee hoe een foto toe te voegen.
Simon
Welkom bij de club Simon.