Duikhorloges only (Deel 1)

Ik heb gestemd op de BB58… ondanks dat ik wijzerplaat en bezel van de Omega mooier vindt. Why dan gestemd op de Tudor Marco :thinking: De stalen band van de Seamaster is niet mijn ding. Die is te massief in mijn ogen. Op blauw rubber had ik gestemd op de Omega :v:t3:Neemt niet weg dat de Omega een dijk van horloge is :sunglasses:

1 like

Ja en het is natuurlijk niet helemaal eerlijk, want het zijn echt wel twee compleet verschillende horloges. :shushing_face: De blauwe bezel van de Seamaster is inderdaad heel bijzonder. In het schemer lijkt de bezel net van metallic. Helaas niet vast te leggen op een foto. :smile: En de blauwe lume geeft hem wel een mooiere uitstraling dan het Seiko-groen.
De stalenband maakt hem idd erg massief, alsof het handboeien zijn. Maar qua dragen heb je daar niet heel veel last van.

De Seamaster is een van de weinige horloges die ik net zo tof vind op staal als op rubber. Sowieso is de rubberband van Omega ontzettend goed en geavanceerd. De eerste keeper van de band heeft een titanium kern voor extra stevigheid. Erg knap uitgevoerd. :ok_hand: En die band tappered wel. :sweat_smile:

Ja dat zeker hoor! :muscle:

8 likes

Ja hé… stem ik op je Tudor BB58 in het blauw… 2 minuten later staat hij te koop in het blauwe deel :joy:

1 like

Het had zo moeten zijn Marco! :joy: :v:

Ik blijf de BB58 een geweldig horloge vinden… maar ik heb straks (met de langverwachte) Datejust nog een horloge met blauwe plaat. :large_blue_circle: Dus dan verkoop ik liever de BB58 en zou het zomaar kunnen zijn dat ik hem later nog een keer koop in een andere kleur. Nog steeds hoop op groen of wellicht rood.

1 like

:blush:

12 likes

19 likes

Wat een knaller voor die paar centen :sunglasses:

14 likes

10 likes

16 likes

6 likes

10 likes

:slightly_smiling_face:

17 likes

Laat ik eens mee doen.

Hopla.

18 likes

De Serica op de blauwe nato is wel erggggg geslaagd :sunglasses: Goede foto ook :ok_hand:

2 likes

14 likes

10 likes

Wat een geweldig horloge :heart_eyes:, gelukkig heb ik hem zelf ook :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

8 likes

Worth every penny

5 likes

persoonlijk zie ik de avenger niet als echt duikhorloge … meer in de explorer hoek :thinking:
maar met deze spec’s mag het denk ik ook wel in dit topic als ik zie wat er nog meer geplaatst wordt :grimacing::+1:

19 likes