Duikhorloges only (Deel 2)

Seiko spb315j1

https://www.boumanonline.nl/seiko-prospex-turtle-origin-spb315j1

1 like

Thanks

1 like

Even een reactie in plaats van alleen een like: verschrikkelijk coole Tuna waar ik licht hebberig van word :muscle:t2:

1 like

:rofl:
Er staat er één in het blauwe gedeelte ook een sbbn007.
Die van mij kwam NOS uit Japan.

12 likes

Als je buiten chrono24 om met hulp van iemand die Japans spreekt/leest zoekt kom je nog steeds NOS JDM-only Seiko tegen die langzaam aan begeerlijk worden voor de rest van de wereld. Afgelopen reis een ongebruikte '81 6309-7040 en '88 Pepsi bezel 7049 langs zien komen. Dat kom je buiten Japan niet meer tegen.

1 like

Niet mis met quartz, ik ben er al jaren fan van.

2 likes

Ik ben ook gestopt met de datum constant aanpassen. Zie het toch niet meer zonder bril. :crazy_face:

8 likes

22 likes

13 likes

7548-700B was een klein wonder om te vinden. De meeste zijn helemaal verneukt. De 7002-700A is de eerste die ik in deze mooie toestand wist te kopen. Hiervan zijn er wederom heel veel totaal vernield en veel zijn gemod, daar ben ik helemaal niet van.

14 likes

Bwoah, da’s een prachtig stel zeg. De Z199 maakt de quartz echt helemaal af :sunglasses: :muscle:t2:

Aftermarket z199 van uncleseiko.com. kwam op een Z22

Volgens mij hebben we het daar al eens eerder over gehad :slightly_smiling_face: Vind de Z199 van US (net als hun GL831’s) 10/10 - zowel qua looks als qua draagcomfort.

10 likes

Correct en de irizumi is nog soepeler. Ik hou niet van die dikke plastic banden zo hard als een baksteen.
Kijk naar de tropic van vroeger die waren ook dun en soepel.

2 likes

Super mooie combinatie met die oranje rubberenband :orange_heart:

1 like

NA. vanmorgen binnen gekregen.

Eerste indruk is zeer positief, al eerder een Aquascaphe gehad maar dit is de titanium versie.

23 likes

23 likes

lekker aan de macro met dit weer

15 likes

12 likes

15 likes