die linker past beter bij je sokken vind ik
Snap ik
Het is dat ik even moet stoppen met duikers (denk ik), maar deze is gewoon gaaf.
Tja ik zag ook al reacties van jou voorbij komen dat je een misschien een YM wil, ook heel gaaf,maar dan heb je geen duiker😜
Je hebt zelf ook een prachtige Rolex James Cameron, vind dat verloop zo gaaf van donker blauw naar zwart,lijkt me ook echt genieten
Hier sluit ik mij volledig bij aan + het is een feit dat Omega hem uit de collectie heeft gehaald en niet meer leverbaar is, ik vermoed ivm de nieuwe stalen Ploprof die in november dit najaar te bestellen is.
Nou… eigenlijk de geel gouden daytona op oyster die ik echt heel gaaf vind, maar die is “out of reach”.
Mijn doel overigens is en blijft de mintgroene DJ. Daarna kan er nog van alles mijn pad kruisen uiteraard🫣, maar die krijgt nu al mijn energie.
Tnx, ik raak er ook niet op uitgekeken. Ook het feit dat ik een horloge van dit kaliber om mijn pols heb blijft mij zo nu en dan verbazen .
Ik hoop op een gtg in de toekomst, want ik wil deze eens in het echt aanschouwen.
Dat zijn alle daytona’s toch?
Ik had het verhaal gelezen idd, je wou zo graag deze bemachtigen en dan samen met je vader ophalen… helaas heeft dat niet mogen gebeuren😥
Toen ik een belletje kreeg dat ik de Ploprof kon ophalen, ben ik samen met mijn vader naar Den Bosch gereden, daar afgesproken met @MannetjeMar en toen gezamenlijk het horloge opgehaald. Deze momenten dat ik samen met mijn vader en @MannetjeMar de Ploprof heb ophaald koester ik, mijn vader vond het een zeer mooie en geslaagde dag. Helaas heb ik geen foto’s gemaakt dat mijn vader de Ploprof ook even omhad maar goed dat terzijde.
Ja dat snap ik maar die IWC duiker wat je in jou collectie hebt is ook van dat formaat toch?
Dat lijkt mij ook heel erg leuk, zo kan ik jou Rolex JC ook bepotelen😎
Ik snap dat je hem wilt aanschouwen, de Ploprof is een heel uniek model, geen enkel ander horloge komt in de buurt van zijn ontwerp💯 ik kijk uit naar een GTG☕️
Fantastisch zeg. Dat zijn van die momenten die onbetaalbaar zijn🥰.
Wie weet tot snel eens dan, lijkt mij gezellig.