Duitse merken only

Draag hem eigenlijk nooit! Maar best een mooi ding!!

1 like

Eenvoud siert de mens

Nog een Bruno, de corpus 1

5 likes

Mijn nieuwe aanwinst.

8 likes

Gaaf Hans!:+1:
Bij Jaap gekocht?
Ik heb hem enkele weken geleden ook omgehad, hij is prachtig!:heart_eyes:
Geniet ervan

7 likes

Mijn azuurblauwe Osco

7 likes

Mijn stealthy Laco Fleiger

6 likes

7 likes

Ja komt bij Jaap vandaan bijna hofleverancier van mij :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes::+1::hugs:

1 like

Mooie Sinn, heb ik ook nog om de pols gehad bij Jaap maar ietwat te groot voor mij.

1 like

Klopt maar is mij niet onbekend hoor,
Als je dit daar koopt moet je ernaartoe en contract tekenen en wordt je als koning behandeld,
Heb daar toevallig een heel stuk over gelezen.
Lijkt me leuk nog een beetje oldfashion style.
Zoals je een huis koopt echt persoonlijk.

2 likes


14 likes

Afgelopen meivakantie in Frankfurt spontaan deze L127 gekocht, met fixe ‘‘rabat’’ kon ik hem niet weerstaan. Niet het meest Originele merk maar een openhart stond al heel lang op m’n verlanglijstje.

Ben te spreken over het uurwerk wat geloof ik een miyota 82s5 is?

4 likes

5 likes

Ook toevallig ik heb hem ook gekocht met vakantie in Baden Baden jaren geleden en heb dit gekozen.
Inderdaad ook met Miyota uurwerk

Heel leuk Roedolf! Mooie horloges, bevallen ze wat? Ik heb hier in mijn regio helaas geen aangesloten dealers voor onderhoud of garantie dus stukje rijden als er ‘‘iets is’’ :smile:

1 like

Ik heb hem al vanaf 2013 en al veel gedragen heel veel, en heb er nog nooit iets aan gehad.
Mij bevalt hij prima en doe hem niet meer weg gekocht bij Christ DE met internationale garantie maar dat is al lang verlopen.

6 likes

Goed te horen dat hij mooi bevalt! Draagtijd verdienen ze zeker, blijft hier ook mooi in de collectie ik gok ook dat de restantwaarde niet bijzonder gaat zijn. Ik heb hem gekocht in de Galerie liepen ook met toeval erbij langs, wellicht geeft Galerie ook nationaal garantie dan kan hij ook kort over de grens al ergens terecht. Maar dat zal wel meevallen gok ik zo… :grinning:

1 like