Ik ga mee met @Seumpie2 en @pasd
6 likes
flowert
8 november 2022 om 08:36
25
Is zoiets niks? De kop is er al vanaf, dus heb je voor een mooi prijsje een goed horloge.
3 likes
Staat er eentje in het blauwe gedeelte in deze kleur denk ik
lasteraar:
Zoek een andere hobby?
Wat een reactie
On topic: zelf ik ik jaren terug ook een seiko 5 gekocht. Loopt nog steeds prima en heb m nog regelmatig om.
Goede tip werd al hierboven gegeven. Hou het blauwe gedeelte hier in de gaten en wellicht stuit je op iets wat je mooi vindt.
In ieder geval, veel plezier met de zoektocht!
1 like
Tumsco
8 november 2022 om 09:36
28
Blauw heb ik al,
Zou daarom de PRX in het groen zeker overwegen,
Jesus
9 november 2022 om 18:28
30
Makkelijk alledaagse en en nette horloge met mesh zonder poespas.
1 like
De Brew in het blauwe gedeelte:
Ik heb dit jaar een aantal retro type horloges gekocht om erachter te komen dat dit niet mijn ‘smaak/stijl/soort’ is. Ligt niet aan de horloges maar aan mij! Gevolg is dat ze al een tijdje in de originele doos stof aan vangen zijn. Gaan allemaal in de verkoop en deze Brew is de eerste die weg mag. Hoop dat er een retro liefhebber op het forum voor te vinden is.
Is in nieuwstaat (als in één keer om de pols gehad), bekijk vooral ook de foto’s. Geen krassen, veegjes of butsen.
Ik heb er $413 voor…
Leuk horloge van een sympathiek micromerk.
4 likes
Lexaf
9 november 2022 om 19:04
34
Welkom hier op het Forum.
Qua advies sluit ik me bij velen hier voor mij aan: Een Seiko 5 of een Orient Bambino. Beide zijn degelijke automaten, vallen binnen je budget, hebben veel modelkeus en je loopt er zeker niet mee voor aap. Mechanisch, want toch wat spannender dan een quartz horloge.
Veel succes met kiezen.
1 like
Hi Tim,
Als ik jouw wensenlijstje bekijk moet ik meteen aan mijn Seagull 1963 denken:
. Volgens mij heb ik er €260 voor betaald, nieuw.
Wel de NATO verwisselen voor een leren band (heb zelf een suède band zoals je ziet).
Succes met kiezen
2 likes
Bedankt aan iedereen voor het advies.
Het is iets anders geworden.
Een Zeppelin .
3 likes