100%
Niet giga veel maar wel een leuke boterham ![]()
Klopt. Ik zat aan t begin van de batch. 777XX
Delhi watch company heeft pas een leuke boterham…
Die 30.000 is omgerekend ruim 1.2 miljoen euro omzet. Niet gek om dat in zo’n korte tijd even binnen te trekken
Nog steeds in het mandje te plaatsen en had mij bijna laten meevoeren op de hype. Maar - dankzij dit topic- bewust van levering maart '27, dat is mij wat te gortig.
Amai mijn hart !
Het zijn roepieroepies zou wijlen Toon Hermans zeggen.
Dacht eerst dat er euro’s stonden ![]()
![]()
![]()
Zonder twijfel. Maar zou dit voor de duurzaamheid van je bedrijf nou goed zijn? Ik bedoel, de komende maanden sta je hetzelfde horloge te maken, je hebt ongetwijfeld weinig tijd voor productontwikkeling en de rest van je catalogus komt niet meer aan bod.
Neem nou deze leuke chrono:
Zou toch zonde zijn als deze tot maart niet meer beschikbaar is.
Wat ik wil zeggen; is dit niet het equivalent van een band die z’n grootste hit scoort voordat het eerste album af is? Wellicht kan je beter eerst je basis opbouwen en dan zo’n knaller maken?
Ja dat is crazy…
Maar die Kiwame is meer een niche product vermoed ik. Wie weet had er wel meer in gezeten nog
Ik geloof dat ze het iets beter onder controle hebben dan jij hier beschrijft. Deze leuke chrono komt namelijk in augustus weer beschikbaar.
30K stuks is ook best wel macro en niet meer zo micro
Mooi. Ik zit er graag naast.
Dat denk ik ook maar sommige merken vinden het idee van exclusiviteit belangrijker
Als je als bedrijf binnen maximaal 72 uur 1.2 miljoen omzet kunt maken dan doe je dat.
En ze bestaan al 5 jaar blijkbaar.
Ja dat is een no brainer. Hier al serieus geld, maar al helemaal in India
Het lijkt er op dat ze allemaal weg zijn want de drie varianten staan al op sold out op de website!
Wel straf op nog geen 48u…
Ik heb een zwarte en gestreepte besteld, tweede batch. Heel benieuwd wat ik er uiteindelijk van vind, ergens in 2027…