Ebel 1911 btr gmt

Dat betekent: doorpakken en toeslaan :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

:rofl::rofl:

1 like

Bedankt. Ik ga erin duiken

1 like

Kan je geen ongelijk geven! Kleine backstory, ben van plan om hem te kopen bij het starten van een nieuwe werkgever als een soort markering van een succesvol nieuw begin en een succesvol afgerond jaar van 2023. Maar wil om financiële redenen eerst ff wachten tot ik alles getekend heb. Je weet maar nooit helaas…

2 likes

Zeker doen. Die Ebel is stoer en uniek. Ik ben fan van het merk. Als alternatief is voor jouw smaak een Ball misschien interessant. Hebben meerdere GMT’s en overtuigende specificaties vaak. De lume is de party trick van het merk

1 like

Fantastisch merk, Ebel.
Was in de jaren '80/ '90 één van de grotere Zwitserse horlogemerken.
Zo groot, goed en betrouwbaar dat Cartier er verschillende modellen liet produceren.
Merk staat voor betrouwbaarheid en voor value for money.

Maar goed, ik ben bevooroordeeld want ik heb zelf 6 jaar bij Ebel gewerkt.

3 likes

Ah leuk zeg. Wat heb je daar mogen doen als ik mag vragen? Ben erg fan van het merk behalve de sportwave modellen. Tarawa en brasilia vind ik ook mooi waarvan ik de laatste zelf ook heb gehad

Bedankt! Heb een keer een marvellight III gehad. Super mooie klok en voor 700(!) Euro echt een koopje voor wat je ervoor krijgt

1 like

Ik was Account Manager voor Ebel.

Tof ding. Gewoon doen.

Het is je gegund. Unieke gmt, mooie keuze. Hoop dat je snel mag tekenen en toeslaan :grin:

Mooi horloge.
En Ebel is een prima merk.

Ah kijk eens aan, had ik goed ingeschat dus :innocent:
Het model dat je noemt is ook mijn favoriet uit hun catalogus

Ben zelf ook Accountmanager voor bouwmaat. Lijkt me ook heel tof om voor ebel te mogen doen

1 like

Bedankt man! Ik houd jullie op de hoogte

1 like

Jazeker! Je bent ook wel cupido te noemen maar dan met horloges!

1 like

Mooi horloge en welkom hier :wink:

Zeker mooi horloge! Volgens mij zie je Ebel niet zoveel in het Forum. Welkom and be aware of the virus :wink:

1 like