Ik ben grote opruiming aan het houden en ook deze Ebel moet daarom vertrekken. Dit is de vrij zeldzame Tank of rectangular versie van de Ebel classic. Deze is veel minder voorkomend dan de ronde modellen.
Het horloge is prachtig dun en de grootste concurrent van de Cartier Santos. Beide ook duidelijk afkomstig uit dezelfde periode. De Santos is nu alleen letterlijk 10x zo duur ![]()
Merk en model: Ebel Classic rectangular / Tank
Diameter: 23x35 (die laatste inclusief lugs)
Leeftijd: jaren ‘90
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): jaar geleden
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee
Verzendkosten of afgehaald: in overleg
Conditie (krassen, werking etc): horloge verkeerd in goede vintage staat. Dit betekent dat er rondom krasjes zitten, maar het geheel nog de originele lijnen heeft en volledig functioneert zoals het hoort. Band is aan de korte kant en geschikt tot ong. 16.5cm.
Soort uurwerk en kaliber: Ebel Quartz
Vraagprijs: € 475,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.