Echt. Maar één horloge. Eén!

Een ‘beach to boardroom duiker’ bestaat m.i. niet. Contradictio in terminis. Prima als je een duiker onder een pak draagt natuurlijk, maar echt 100 punten vind ik het niet.

Rolex Explorer of Datejust, Omega Aqua Terra, sommige Grand Seiko’s en hoger op de ladder wat stalen spul van Patek en Vacheron komen een beetje in de buurt. maar eigenlijk moet je gewoon minstens twee horloges hebben.

4 likes

Longines Legend Diver no date?

2 likes

Een sub date is een klok voor overal en altijd. Imho.

Het antwoord waar ik bang voor was :slight_smile:

Heb nu een Aqua Terra maar die is toch minder ‘beach’ dan de naam doet vermoeden.

Stof tot nadenken weer.

Erg mooi, maar ook wat weinig ‘beach’ (voor mij), maar zeker te lange lugs (kan max 50mm hebben op mijn 17cm pols)

Een ‘beach to boardroom’ is aan de uiteindes van het spectrum altijd een compromis. Ik vind de BBB overigens erg mooi en kan best onder een pak wat mij betreft hoor. Een echte dresser wordt het echter nooit.

1 like

Absoluut.

Als je het geld ervoor wil/kan neerleggen…
Wellicht is hij het waard, maar het blijft toch een smak geld.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

5 likes

Breitling SOH !!!
Beach


Boardroom

4 likes

Ah ja dan kan een BB prima :wink:

1 like

dit vind ik meer een beach to boardroom. De BB vind ik meer Beach to Starbucks.

1 like

Ik vind echt veels te veel (stijlen) leuk en mooi om maar ook in de buurt te komen van een antwoord op de originele vraag.
Maar als ik dan toch echt zou moeten kiezen dan zou het antwoord misschien wel het meest in de buurt komen bij het antwoord van @ChrisWinter.

Maar echt misschien dan he :wink: .
Voorlopig zeker geen one-piece collection.

Edit: oke bij nader inzien een Explorer en dan met leer om af te wisselen. Zou ook een optie kunnen zijn.
Ja zie je daar ga ik alweer, veels te veel mooi :joy:

Dan zou het één van deze twee worden:

Plaatjes afkomstig van het www.

7 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Dit zou mijn B to B zijn. Heeft alles: sportief, stijlvol, beschaafd. Met uitzondering van de prijs natuurlijk, die kan ik niet meer beschaafd noemen…

4 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

5 likes

Ik denk deze! Of er moet een idioot bod opkomen natuurlijk

2 likes

5 euro, kom ik hem vanavond nog ophalen.

4 likes

ik bedoel idioot hoog!!!

1 like