Echte Rado of niet?

Sorry, maar mijn inziens zijn het vele forumleden die onbeleefd en respectloos reageren. Als iemand jullie in het echte leven zo’n vragen zou stellen, zouden jullie dan ook zo reageren? Zwijg toch gewoon en negeer deze topics als je niet wil antwoorden.

4 likes

Nou duidelijk. Ik dacht namelijk dat dit echt het geval was, goed om te weten.

Ook ik kom altijd graag even kijken in dit soort topics , soort van ramptoerisme :grimacing:
En iedereen die zich stoort aan echt of niet topics? just ignore…!!

Dat is toch een pluim voor het forum , dat allerlei mensen hier de experts vinden!
Voor iedereen die netjes reageert en helpt zeg ik … :thumbsup:

4 likes

Niet iedereen hoeft toch een liefhebber te zijn, of worden? Als iemand een horloge van een overleden opa vindt, en aan ons vraagt: ‘wat is dit waard?’ is het toch een eer dat wij als experts gezien worden, en dan help je zoiemand toch? Als je dat niet wilt, omdat je om welke reden dan ook, de intenties van iemand niet oprecht acht, dan kun je toch besluiten om diegene níet te helpen, door niet te reageren?

Ik vind het nogal wat om zonder enig bewijs zo vijandig te doen naar nieuwe mensen… dit komt niet gastvrij over, en ik vind dat dat geen symptieke cultuur uitstraalt.

11 likes

:joy::joy::joy::joy::joy:🖒

Eens, maar ik zie niet waarom ik iets moet geven, terwijl deze mensen van zin zijn om enkel te nemen en terug te vertrekken. Het reduceert het forum en zijn bewoners tot ‘gebruiksvoorwerpen’. Is mijn visie op de zaak althans :slight_smile:

1 like

Uit de oude doos:

Discussie is al 100 keer gevoerd…je hoeft het topic niet te openen hè :wink:

Schaamteloze zelf-quote hehehehe

1 like

ondertussen denkt de topic starter: “Waar ben ik aan begonnen?”

1 like

Die is inmiddels radoloos…eh radeloos. :joy:

9 likes

Een echt briefje of nep?

2 likes

Er is toch al wel 55 euro geboden op MP :joy:

1 like

Gepationeerd?? Het zijn een hele hoop flipperaars en gasten die er een leuke cent aan overhouden met bijvoorbeeld hun “hfle 2016” is toch net niet wat ik ervan vond. Of de seiko is net te groot. Of mijn zoveelhonderduizendstemiljoenstegraileindbaasklok is op mijn pad gekomen. Enz enz enz…

Laat men lekker vragen of hij echt of nep is. Zie het als een compliment dat men hier om “onze” kunde komt vragen. Jij zou het toch ook fijn vinden als je vraag beantwoord krijgt?

Just my two cents.

7 likes

Dit zou wel eens een origi…ow wacht ,das een ander topic…:smile:

1 like

:joy:

2 likes

Dynamisch IP adres :question:

1 like

Haha weer een.

Als we nu gewoon eens zorgen dat een nieuw lid niet direct een eigen topic mag openen. Eerst wat bijdragen met comments. Misschien kan hij/zij zich dan voorstellen in een speciaal daarvoor bedoeld forumonderdeel of doorlopend topic?

Ach gebeurt toch niet. Dus blijf je deze zinloze topics houden waarin velen (waaronder ik) zo nu en dan even lekker sarcastisch gaan reageren.

Doei he

6 likes

TOP reactie! … en herkenbaar :grimacing: :+1: :slight_smile:

Ik zie het al weer. Een topic waar de sneue types laten zien dat ze beter zijn dan de onwetenden :disappointed:

Je kan een topic ook (op) negeren (zetten)

1 like

Wat een gedoe.
Een Rado heeft altijd saffier en het begin van de band is ceramisch.
Als je een schroevendraaier pakt en je krijgt er geen kras op dan is dat in ieder geval echt, verder ken ik het model niet…
90% van deze topicstarters is te goeder trouw en die andere 10% niet.
Waarom zou iedereen die slechts een vraag heeft zich uitgebreid moeten voorstellen, onzin.
De echte horlogeliefhebbers doen dat automatisch en blijven hangen.
Als je een “Rolex” erft en je wilt weten wat hij waard is kun je naar een winkel gaan maar dan ga je jezelf toch ook niet uitgebreid voorstellen, je zegt goedemiddag en stelt je vraag.

groetjes Lenno

3 likes

Ga er maar vanuit dat deze niet echt is. De printing is matig en vooral de glazen lunette om de wijzerplaat met daarin geprinte streepjes is niet iets voor Rado.