Vespaed

Horloge gekocht van eddegroot. Prima deal en communicatie en snelle verzending. Aanrader.

Gisteren de 114300 overgenomen van @eddegroot. Dit voor mijn vriendin. Communicatie vooraf open en duidelijk. Afspraak gemaakt te midden van het traject tussen beide woonplaatsen. Ook hier een prettige ervaring. En hebben dan ook nog ruim de tijd genomen om het over horloges en overige te hebben.

Al met al. Super tevreden. En raad deze verkoper dan ook bij iedereen aan.

1 like

Recent een horloge van @eddegroot overgenomen en helemaal tevreden!
Snelle no nonsense communicatie en met een kop koffie de deal rond gemaakt.
Aanrader voor eenieder en nogmaals bedankt Edwin!:+1:

1 like

Vandaag een heel mooi horloge overgenomen van Edwin aka @eddegroot.

Zowel het traject naar de deal toe als het afsluiten ervan was een heel aangename ervaring!

1 like

Eensgelijks! Heel veel plezier ermee. Hij staat je top!

Gebruikersnaam veranderd in Vespaed

Wederom toffe deal gemaakt met @Vespaed. Van snelservice geproken! :+1:

Enkele weken geleden een Air-King overgenomen van @Vespaed

Aangezien mijn Trustlevel het nu toelaat wil graag van de gelegenheid gebruikmaken om hem de credits te geven die hij verdiend.

De overdracht is uitermate goed verlopen en naast het ‘officiële’ deel heeft hij ruim de tijd genomen om mij wegwijs te maken in de Rolex wereld. Onder het genot van een kopje koffie heeft hij met mijn zoon en mij lang gesproken over onze gezamenlijke hobby.

Ik zou ieder moment weer zaken doen met Vespaed en kan mij dan ook alleen maar zeer positief over hem uit laten!

Edwin bedankt en wellicht tot de volgende keer.

5 likes

Kan eindelijk mijn positieve verhaal over Ed kwijt!

Bijna 3 maanden geleden een oyster perpetual van Ed overgenomen. Ging allemaal soepel en veel kunnen praten ook. Nog kunnen lachen om de belabberde service bij de ING in Rosmalen uiteindelijk alles gelukt! Aanrader om zaken mee te doen.

1 like

Gisteren een aangename overdracht gehad dankzij @Vespaed. Zeer begripvol en eerlijk man waarmee je zorgeloos zaken kan doen. Bovendien ook een echte horloge fanaat, dus een leuk gesprek van liefhebber tot liefhebber zal er niet aan ontbreken.

Met pijn in het hard afscheid moeten nemen van mijn Sub no date, maar gelukkig weet ik tenminste dat hij in goede handen is nu!

2 likes

Horlogeband gekocht van @Vespaed . Snelle deal en communicatie, snel en netjes verzonden en de band is helemaal zoals beschreven. :+1:

Mooie Di Stefano band van @Vespaed gekocht: sympathiek, snel én mooi!!!
Aanrader dus :ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3:!!

1 like

Vandaag een prachtig horloge overgenomen van @Vespaed Deal was snel gemaakt.
Absolute liefhebber. Nogmaals dank voor de vlekkeloze transactie :grinning:

1 like

Thanks, het was gezellig!

1 like

@vespaed heeft zonet een horloge van me overgenomen. Hij was heel flexibel over de tijd en plaats van overdracht en de betaling was snel en correct. De fijne babbel met een ervaren liefhebber krijg je er zo bij :wink:

Aanrader dus! :+1:

2 likes

@Vespaed Kocht van mij een Omega. Prima kerel echt een liefhebber. Zo moeten alle deals gaan!

1 like

Vandaag een Explorer 1 overgenomen van @Vespaed. Heerlijk snelle en prettige reacties. De deal was snel gemaakt en nog even pfijn over horloges gepraat. Absoluut een aanrader!

1 like

Een paar maanden geleden een Omega Speedmaster over mogen nemen als level 1 forum lid, @Vespaed was zoals hierboven te lezen ontzettend vriendelijk en heeft mij wat goede tips gegeven mbt de horloge wereld.

(Excuus voor mijn ontzettend late toevoeging, ik had geen enkel idee hoe dit moest.)

1 like