Ik dacht dat het een gmt ging worden ? Komt er ook een nieuwe niet gmt ? Kun je de link naar deze info met de prijsindicatie even posten , ik heb geen zin om door de 19 pages op tz-uk te lezen…
Bedankt,
Broes
EricPP
De Dreadnought met een ETA 2824-2 in
Top-uitvoering gaat waarschijnlijk > € 1.500,00
liggen…
Er komen voor zover ik weet twee modellen, eentje met een eentje zonder GMT-functie.
Er is nog geen prijs bekend maar als je alle geruchten mag geloven (en tot nu toe waren ze redelijk accuraat) ligt de verkoopprijs op GBP 1.500,00, dus iets meer dan € 1.500,00.
Er stond laatst een originele Dreadnought te koop, deze was echt heel snel verkocht, vraagprijs was $ 2.500,00…
De originele dreadnought kostte 450 gbp, omdat hij gelimiteerd was tot 200 stuks is de prijs voor 2dehands dreadnoughts idd omhoog gegaan. Iets wat ik erzelf nooit aan zou geven.
Heb nog even gezocht maar vond zelf geen enkel gerucht over een niet gmt dn, en heb nergens iets gevonden over de prijs van de dn gmt maar het zou mij erg verwonderen als de hij meer dan 1000 gbp gaat kosten…het wordt ook geen LE behalve dan als er niet genoeg eta werkjes kunnen geleverd worden…
Heb niet het gevoel dat Eddie en Jake heel erg goede vrienden van elkaar zijn. Berichtje van TZ-UK:
[i]I see Jake’s watch hasn’t arrived yet despite him saying he started his project before I did and the fact that he has taken payment for watches he hasn’t yet delivered.
I never accept pre-payment: if you’re taking the profit then you should take the risk and not expect the customer to fund the projects you can’t afford to fund and expect the customer to take the risk. If you can’t afford to fund the project, this should ring warning bells.
I’ve taken a lot of stick on other forums over my 6105 homage but I haven’t taken money for watches which may never appear and I have delivered, unlike Jake.
Eddie[/i]
Eerlijk gezegd vind ik dit soort berichten totaal niet kunnen, maar dat kan ook gewoon aan mij liggen.
Heb niet het gevoel dat Eddie en Jake heel erg
goede vrienden van elkaar zijn. Berichtje van
TZ-UK:
I see Jake’s watch hasn’t arrived yet despite him
saying he started his project before I did and the
fact that he has taken payment for watches he
hasn’t yet delivered.
I never accept pre-payment: if you’re taking the
profit then you should take the risk and not
expect the customer to fund the projects you can’t
afford to fund and expect the customer to take the
risk. If you can’t afford to fund the project,
this should ring warning bells.
I’ve taken a lot of stick on other forums over my
6105 homage but I haven’t taken money for watches
which may never appear and I have delivered,
unlike Jake.
Eddie
Eerlijk gezegd vind ik dit soort berichten totaal
niet kunnen, maar dat kan ook gewoon aan mij
liggen.
Ow jawel Jeroen, dat vind ik wel kunnen. Als je iets op je lever hebt, dan moet je het er gewoon uit kunnen knallen. Vergelijk Eddie’s berichtgeving maar, met een Amerikaanse auto commercial, waar het ene merk, het andere merk afzeikt. Zijn we gewoon niet gewend hier. Maar wat niet is, kan nog komen