Edox eigenaren

Het is best stil hier, even wat leven inblazen.

3 likes

Eh… en toen ging het vandaag zeer, zeer fout. Mijn oude liefde voor Edox (naast GS en Tissot) in combinatie met de afwerking en alles wat ik verder nog van Edox vindt én vooral dat ik net als Edox vindt dat je af en toe lef moet hebben en buiten de lijntjes kleuren…

Dan is dit het resultaat. En op geen foto te pakken. Op foto’s helemaal in kerstsfeer, buiten de foto’s gewoon super en veel meer understated dan het “in your face” op de plaat.

Waarom heb ik hem niet laten liggen… :roll_eyes: :grin: Want totaal niet mijn stijl, niet courant, etc.

Nou gewoon. Het is een Edox met super afwerking en lekker eigenwijs. :smiley: :+1:

11 likes

Nieuwe EDOX incoming!

8 likes

Ik vind deze wel heel erg aantrekkelijk:

Edox Les Vauberts 40101 3C BEBN - SeriousWatches.eu

1 like

Zekers!

Hup Edox :slightly_smiling_face:

4 likes

En toch maar besteld :slight_smile:

1 like

Mooi! We zijn benieuwd naar de foto’s! :+1:

1 like

Ik vind hem gaaf hoor Jaco!

Niet het eerste horloge waar ik bij jou aan denk, maar dat zegt natuurlijk niets. (Had ik dus net zo goed niet kunnen zeggen)

1 like

Zijn en blijven mooi!

4 likes

En we blijven spammen. :wink:

2 likes

4 likes

7 likes

Mooi merk geweest en nog steeds🤗, dit is mijn jonge klassieker. Maar er moet ook nog ergens een oudje zwerven

3 likes

Nog 1 dan:

2 likes

4 likes

3 likes

Mijn Edox uit 1997; eigenlijk best fraai en altijd met plezier gedragen :slightly_smiling_face:.

5 likes

Van de week heb ik mijn eerste Edox gekocht. Ik ben een soort gelijke een tijdje geleden op een veiling tegen gekomen en was op slag verlieft.
Het exemplaar op de veiling vond ik te prijzig dus die heb ik laten schieten.
Tot mijn grote verbazing heb ik bijna dezelfde op marktplaats tegen gekomen, ik kon hem natuurlijk niet laten liggen.
Echter kon ik op internet niets over deze dit model vinden.
Op de achterkantstaat type nummer 79002.

4 likes

Oudje jaren 70

1 like