Ik heb een vraag zijn deze chronos van mijn edox verkleurd? Volgens een geïnteresseerde op een ander medium. Zijn de chronos verkleurd die koper kleurige accenten volgens mij niet. Alles is zo gelijkmatig, hij zegt dat zijn edox dealer heeft verklaard dat het verkleurde chronos zijn. Heeft iemand hier meer van gehoord ? Of meer kennis van genomen.
Dan hoor ik het graag, die edox op de pols is de mijne daar gaat het om de rest zijn plaatjes van andere edox horloge s met koper kleurige chronos.
Kijk nog eens goed. Het zijn totaal verschillende horloges. Een heeft een datum bovenin en een duikbezel en de ander heeft een tachymeterschaal.
Wat is je vraag precies en over welk van de drie horloges heb je twijfels?
Edit: dank voor de toevoeging. Jouw horloge is een ander model. Als je naar de chronoregisters kijkt zie je dat die van jou een andere indeling hebben. Ook zit bij jou de datum op rechts, dus er zit een heel ander uurwerk in, naast dat er nog wel meer uiterlijke verschillen zijn.
Je Edox dealer vergelijkt appels met peren.
De onderste
Topics mag blijven bestaan?
@TS misschien geen topics meer openen?
Je hebt zelf een automaat, met een ETA 7750/SW500 uurwerk. De andere hebben een ETA kwartsuurwerk. Appels en peren inderdaad.
Verder zit je hier al 3 jaar, en je hebt de rechten om meerdere foto’s in 1 post te plaatsen - nu wordt het idd wel een beetje een chaos.
wat een zooitje
Je ziet hier wel verkleuring. Misschien niet met het blote oog te zien maar het is er wel.
Misschien gewoon even eerst op je volledige typenummer zoeken. Edox class 1 geeft teveel resultaten.
Voor mij ziet er het er zo uit alsof er vochtschade is geweest.