Een beetje afscheid en een NA

Veel geluk, een goede gezondheid en een stralende :sunny: gewenst in :es: en gefeliciteerd met de aankoop!

1 like

Prachtige aankoop deze Omega, daar ga je zeker veel plezier aan beleven denk ik.

Heel veel succes ook gewenst met je stap naar Spanje. Hoop dat je dromen die je hebt daar waarheid kunnen worden.

Groeten Martin

1 like

Gave Omega! Heel veel succes in Spanje :es: :sun_with_face:

1 like

:slightly_frowning_face:

Klinkt goed!

1 like

Mooie aanwinst die Omega en welkom bij de :parking: -club :smiley:

Veel plezier in Spanje :+1:

1 like

Van harte proficiat! Mooie aanwinst.

Je weet wat men zegt hè. Zeg maar: Het einde is een begin van het nieuwe.

Nieuwe collectie waarvan deze omega de eerste is :joy::+1::sunglasses:

1 like

Stoppen met de hobby? Wat ga je dan tijdens de siesta doen?

Proficiat met de nieuwe aanwinst!

1 like

Super horloge!
Geniet er van daar :sunny::sunglasses:

1 like

Ja, ik kan me ook niet voorstellen dat den land effect kan hebben op een hobby/collectie.

Misschien is de DNK te ver rijden?

Gefeliciteerd TS. :rofl::+1:

2 likes

Geniet van je nieuwe Omega en leven in Spanje!

1 like

Slapen natuurlijk

1 like

Ik woon nu al bijna 8 jaar in Spanje, maar ook met de soms wat langzamere WiFi blijft het gezellig om hier te komen. Zoals ik begrijp heb je niet echt meer een horloge nodig. Iedereen is hier altijd te laat, behalve als er gegeten en/of gedronken moet worden. Hoe dan ook, veel plezier en heb je hulp nodig bij de soms lastige administratieve ellende hier, laat maar weten, dan hoef jij onze fouten niet nog eens te maken :wink:

5 likes

Mooie NA Bram!

Geniet van het vervroegde pensioen. Ik hoop dat de busjes gewoon blijven rijden, maar dat zal best wel. Dus jij kunt met een gerust hart vertrekken.

Of dit dan echt de laatste/enige zal zijn…we gaan het meemaken. Soms kruipt het bloed toch waar het niet gaan kan. :wink: succes daarmee!

1 like

Een erg mooi horloge! Veel draagplezier gewenst!

Heel veel plezier en succes in Spanje en geniet van het (ik neem aan welverdiende) vroegpensioen!

1 like

Prachtige aanwinst !
Heel veel succes en plezier in Spanje :sunglasses:

1 like

Prachtige aanwinst en heel veel geluk en plezier gewenst in Spanje!

1 like

Geniet ervan !

1 like

Gefeliciteerd met je NA en ik wens je een gelukkige en leuke tijd toe in Spanje en hoop dat je nog heeeel lang van je verdiende pensioen mag genieten en dat je dat in goede gezondheid mag doen… :+1:

1 like

Van harte met de hele gave NA en bovenal alle goeds gewenst!

1 like

Prachtige Seamaster :ok_hand:En natuurlijk een super mooi startmoment van je volgende levensfase
daar in Spanje …het ga je goed ! :ok_hand: :wave:

1 like