Een bijzonder moment...

Ik denk dat dat toch geheel afhankelijk is, hoe groot de gebruikte albino’s zijn :frowning:

2 likes

Gefeliciteerd Arie! Ik wacht met spanning op de mijne.

1 like

Heel mooi Arie !
Gefeliciteerd… het is volbracht !
attachment-Dirkzwager-boks-high-five-272x164

Ziet er strak uit !! En ja ff een paar mooie close-up fotos !

Gefeliciteerd met je/jullie nieuwe Zenith Defy. Zijn dit blijvertjes of is het weer de zoveelste HF hype? Hoe is het met de resale value denken jullie gesteld van de Defy?

Cheers :beers:

1 like

Dit is goed nieuws, benieuwd naar de (betere) foto’s
Jan gefeliciteerd met de mijlpaal, de koper(s) gefeliciteerd met de aanwinst.:+1:

1 like

Ik zal een teaser geven.

12 likes

Het moment waar heel HF al tijden op zat te wachten. Toevallig probeerde ik gisteren nog erachter te komen of het project afgerond was, ja dus. En nu zo doorgaan @Arie_Kabaalstra ( en zoals al gezegd betere foto’s aub😉)

2 likes

Proficiat, waar er hier velen dachten dat het niet zou lukken, heb jij het toch maar mooi gedaan.

zodra het budget het toelaat, ruil ik de Bamischijf waar ik nu mijn foto’s mee maak in voor een Frikandel…:slight_smile:

3 likes

de Verpakking nog even…

de Box is gemaakt van massief beukenhout, reststukken van werkbanken, dus recycling, met een link naar Dumet… 't is niet zomaar een stuk beukenhout…

de Sleeve is een mooi dik blauw papier met Linnenstructuur, het logo is middels een sjabloon met de airbrush aangebracht.
dit geeft het een beetje de look van een Blauwdruk, passend bij het technische karakter van het horloge.

Halen we de Sleeve eraf, dan vertelt de box wat er in zit…
mocht er iemand in de toekomst meerdere Dumet’s bezitten, kan ie altijd checken of de horloges wel in de juiste box zitten… :slight_smile:

de inhoud dan… de Instrument 3 op z’n 7T2 Strap, met zijn Titanium Buckle, als je je horloges van Titanium maakt vanwege het gegeven dat Titanium Hypo-allergeen is, dan moet ook de Buckle van Titanium.

En… daar moeten we @ticothijs82 voor bedanken, want hij legde in 2013 al de link tussen koffielepels en mijn secondenwijzers, heb ik als presentje 2 Titanium koffielepels bijgevoegd (in secondenwijzer-design dus)

het Garantiecertificaat moet nog gedrukt worden… ik heb al wat proefdrukken gemaakt

Het Certificaat wordt een originele Blauwdruk, ik heb daarvoor een lichtbak gebouwd met buizen uit een Gezichtsbruiner.

Het maken van Blauwdrukken was vroeger de manier om Tekeningen te dupliceren, kopieermachines bestonden nog niet, dus de Technische tekeningen werden met Inkt op een Transparant getekend, en dan belicht op gevoelig papier, om ze daarna te ontwikkelen… in gewoon stromend water…

een eenvoudig proces, maar het past mijns inziens bij het karakter van DUMET.

28 likes

Prachtig gedaan. Erg mooie box ‘op maat’.

2 likes

Ik had de box voor de foto"s nog even in "ol english wax gezet… leeft ie helemaal door op :hugs:

“Ol’ English Wax”… ik ga er eens naar kijken… zolang het maar geen vlekken maakt op de lederen band…

1 like

Gefelciteerd en dat je nog lang mag nagenieten van deze bijzondere ervaring. Het er prachtig uit!

1 like

Wat een fantastische resultaat van deze spin-off. Respect!

1 like

3 dagen laten intrekken , no problemo

1 like

Gefeliciteerd met dit resultaat :+1:

Dit spul is echt de bom.

2 likes

Gefeliciteerd Arie! :+1:

Erg knap voor een eenmansonderneming.
Hoeveel hier op HF doen dit na?
En, de criticasters kunnen nog niet eens een ei bakken.

Keep it up!!

4 likes