Dat denk ik wel
, maar gelukkig is het met dieren en horloges zo dat je het leven niet eindeloos hoeft te rekken en je geliefde na een voltooid leven ook kunt laten gaan.
Op sommige momenten staat de tijd even stilā¦ā¦sterkte!
Veel sterkte met dit verlies
Ze hep nog flink geleje as ik de foto zie.
Dat jullie weer herenigd mogen worden op de regenboogbrug!
Over heeeeeeeel lang.
Ze was nog zo jong en fris⦠Heftig nieuws
Uiteraard Ed. Sterkte de komende night shifts.
Mijn nachtelijke toiletbezoek zal nooit meer hetzelfde zijn.
Geen likes meer aan lieve Pulsar. Wat nu, weer likes aan @pasd ?
Beter.
Dan hoeft deze de ellende die nu gaande is in de wereld niet mee te maken.
Gestorven in het harnas!
Nu nog een waardig afscheid. Toch niet achteloos in de kliko?
Gecondoleerd en veel sterkte!
RIP beste Pulsar
Het sporenbeeld doet iets anders vermoeden dan een rustige dood
Als je zou zeggen dat je deze om had tijdens een mislukte parachute sprong of een aanrijding met 150+ dan had ik het ook geloofd. In ieder geval een mooi leven gehad, sterkte met dit verlies.
Het zou maar zo reparabel kunnen zijn.
In alle eerlijkheid: Ik had een jaar geleden een ander glaasje gescoord, de pakkingen laten nakijken en de waterdichtheid laten testen. Iets met onderhoud. Want dit is een soort van pijnlijk om te zien, zeg maar. Ergens verdient zoān trouw object niet zoān roemloos einde.
Jammer om te lezen dat die het nu begeven heeft. Het was je rots in de branding deze pulsar.
Zo genoeg getreurd.
Het biedt weer kansen voor iets nieuws! Verandering is vaak heel goed!
Rep je via Belgisch Limburg naar Maastricht en laat iets nieuws naar je toe komen!
Gecondoleerd met het verlies⦠Het lijkt wel alsof er een kogel is ingeslagen. Wellicht heeft zij door haar aanwezigheid nog iemands leven gered
R.I.Pulsar.
Wees gerust.
Mocht je er overheen zijn ik heb hier evt nog een coole liggen.
Life sucksā¦ā¦.
Sterkte met dit grote verliesā¦
Blijft .,losliggende chronowijzertjes. Niet perfect passende band die bovendien niet origineel was, niet goed meelopende datumschijf.
het is goed zo, iets van, het lijden niet eindeloos rekken