Een gouden tip voor alle verkopers op ons mooie forum

Inderdaad. Op dit forum zitten gewoon keiharde handelaren (zal ff geen namen noemen). Die zijn alleen uit op winst.

Staat op mijn verlanglijst. Misschien als ik oud en grijs ben…

Pa had zijn zoon beter kunnen leren hoe een telefoon werkt in plaats van hem tot driemaal toe heel de stad door te sturen. Ik vind dit soort Facebookmeuk zo tenenkrommend :joy:

5 likes

Had die post op Linkedin ook al een aantal keer voorbij zien komen. De foto die er bij zat was helemaal lachwekkend.

5 likes

4 likes

Ja dat is ‘m inderdaad!

Precies je geest verrijken met kunst wat heb je daar nou aan, of nog erger, stel je voor je zou je kinderen kinderen ook nog meenemen. :speak_no_evil:

1 like

Vintage horloges zijn ook museumstukken !

Die is nooit 200 jaar oud.

Echt wel. Staat er toch!

5 likes

:joy::joy::joy::joy:

Mensen die dit soort shit posten op LinkedIn hebben LinkedIn niet begrepen.

Ik mis alleen een leuke foto, met een kek lettertype, ter illustratie :slight_smile:

1 like

Had ook op zijn minst verwacht dat het dramatisch zou eindigen met het moraal dat de jongen zijn vaders horloge tegen geen enkele prijs zou moeten verkopen

Het punt is alleen dat hij zelf de waarde niet kent en dus af moet gaan op een ander.

Maar de clou is dus de 3e verkoper is de beste?

Dus als ik het goed begrijp is mijn gammele seiko 5 een ton waard in het museum?

1 like

Er zit in ieder geval voor 200 jaar armkaas op

3 likes

Beste film ooit.

1 like

Mijn vader zei altijd, ik ruil alles in! Als het een koe is bel ik 3 boeren en ik weet wat ze waard is! :smile:

Prachtig gezegd!

1 like