Dat zeker!
Leuke mensen, gezellige sfeer de summer sale doet wel een beetje afbraak aan het gevoel.
Steltman ook erg fijn, alleen geen fan van wat er tussen beide in zit!
Dat zeker!
Leuke mensen, gezellige sfeer de summer sale doet wel een beetje afbraak aan het gevoel.
Steltman ook erg fijn, alleen geen fan van wat er tussen beide in zit!
Ik snap niet waarom. Je wilt het gevoel hebben altijd meer te moeten betalen? Van mij mag het het hele jaar “Going out of business electronics sale” zijn.
Ik ga liever lekker rustig zitten en kijken ipv het mediamarkt gevoel met die gare sales stickers overall. En een mooie deal kreeg ik altijd wel
Afgelopen weekend toch eens langs van Willegen geweest om een GS Quartz in het echt te zien en te voelen maar helaas was daar alleen de zwarte 39mm gmt met de datum op 4 op voorraad. Om toch een gevoel van formaat en kastvorm te krijgen een SLGH013 snowmelt om m’n pols aangeboden gekregen. Nu is deze wel wat dikker dan de Quartz lijkt me maar sprak me wel erg aan met de band combo.
Nu is de SBGN011 opeens ook op de shortlist verschenen na het zien van de andere gmt maar die zal ik toch echt eens in het echt moeten zien voordat ik de knoop doorhak dus dat wordt een tripje Amsterdam lijkt me.
Eugene van baal heeft veel GS en heel wat quartzen ik zeg het maar
Ik hou het in het achterhoofd mocht ik eens in het oosten zijn maar achter de kans groter dat ik eerder in Amsterdam ben
Nog wijzer geworden over GS verkoop bij Van Willigen? Of dat gaat stoppen of niet?
Ik heb het niet direct gevraagd maar had ze wel gevraagd of ik de modellen rondom september wanneer ik wat te vieren heb kon bestellen en dat zou geen probleem zijn.