Een groene Tudor Pelagos? Nep!

Ik had in Amsterdam een horloge gekocht van een verzamelaar, een goedkoop Seiko’tje. Ik had hem verteld dat wanneer hij een leuk horloge tegenkomt mij een berichtje te doen. Blijkbaar had ik hem ook moeten vertellen om de nepperds te skippen :sweat_smile:

1 like

Great minds.

4 likes

Haha geweldig dit! En je dan gewone een Tudor in een niet bestaande uitvoering voor 3k aanbieden. Mooie verzamelaar. :rofl: Nodig hem anders uit op het forum? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ze hebben je idee gejat.

2 likes

Jij bent zo goed. Je zou een horlogemerk moeten starten 🪶

1 like

Nep nep en nog eens nep :nauseated_face::face_vomiting:

Pin me er niet op vast maar ik durf met vrij veel zekerheid te zeggen dat deze echt is.

Dat zie ik aan de kleur.

1 like

Leuke kleur! Helaas 100% nepperd.
Eerst viel mijn oog op die lugs en chamfering, maar dan… die crownguards :scream: vreselijk. Ziet er ook helemaal geen titanium uit. De endlinks en de clasp kloppen ook helemaal niet. Tenslotte de bedrukking op de dial… dat is nog het enige positieve aan die hele paragraaf op de Pelagos: moeilijk om dat allemaal juist na te doen :sweat_smile:. Ben wel benieuwd hoe de lume er uit ziet?

Toch straf dat iemand dit wil proberen verkopen als echt. Confronteer hem eens met onderstaande foto’s en vraag eens wat hij er nou zelf van denkt?

Maar héé, misschien is dit gewoon een ruw prototype en zijn ze uiteindelijk toch voor blauw gegaan? In dat geval is dit een verzamelstuk :rofl: :joy:

3 likes

3 likes

Datumvenster klopt niet !
Staat te ver naar binnen (2824).
100% nep !

2 likes

100% echt een mooie kleur!

1 like

Het groene rondje boven op de as van de wijzers, is te fel en goedkoop ten opzichte van de wijzerplaat

Misschien vragen aan Harrods dat ze die uitbrengen, ze hadden ook al een groene Tudor in limited edition via hun winkel.

1 like

Helaas inderdaad nep…maar dat was intussen al duidelijk. Ik zou wel willen weten wie die “verzamelaar” dan is…voor hetzelfde geld is ie hier ook actief :thinking:

Kleur staat hem wel goed, zie Wish

1 like

Je kan vragen of die wil ruilen. Ik heb nog een groene BB58 liggen. Zijn er niet veel van. Incl. (Seiko) box.

4 likes

Die andere twee zijn ook nep !
Weer datumvenster te ver naar binnen voor inhouse !
Hier die van mij

Hahaha ja, dat was mij ook duidelijk. De mijne ziet er toch wel wat anders uit…

1 like