Een horloge dat ik nooit had willen hebben

Gecondoleerd!

Gecondoleerd en sterkte gewenst de komende tijd…

Gecondoleerd. Veel sterkte met dit verlies!

Veel sterkte met het verlies van je vader. Ik heb recent mijn vader ook verloren, en ik koester de enige tijd die ik nog met hem kan delen… zijn horloge…

1 like

Gecondoleerd en heel veel sterkte.

Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst. Je zult merken dat de gedachte aan je vader altijd bij je is als je z’n horloge draagt.

1 like

Gecondoleerd en heel veel sterkte.

Gecondoleerd en sterkte met het verlies van je vader Bruno. Later (en misschien nu al) is het een mooi aandenken je vader en waarschijnlijk je meest dierbare horloge.

1 like

Gecondoleerd met je verlies veel sterkte

Gecondoleerd Bruno. Je hebt het prachtig treffend verwoord “een horloge dat ik nooit had willen hebben”… Ik wens jou en je naasten heel veel sterkte, ik hoop dat met dit mooie horloge vooral ook de mooie herinneringen blijven.

1 like

Gecondoleerd!

gecondoleerd, het verdriet zal met de tijd wegebben en de herinneringen zullen de bovenhand krijgen en daar helpt dat horloge dan goed bij, daar heb ik dezelfde ervaring mee.
sterkte nogmaals.

Gecondoleerd .

Gecondoleerd, heel veel sterkte

Gecondoleerd, heel veel sterkte!

Veel sterkte toegewenst!

Gecondoleerd @Brunod. Heel veel sterkte met het verlies.

1 like

Gecondoleerd. Mijn vaders horloge staat netjes in een vitrinekast samen met zijn Zwitserse zakmes dat hij altijd bij zich droeg. Geef het horloge een mooi plekje zodat je uiteindelijk er met een glimlach naar kan kijken.

1 like

Mijn deelneming.

Gecondoleerd