Een horloge kopen op Schiphol voor dummies

Outlet Roermond nog een korting ?

Foto van Roermond met prijs. Ik heb niet geprobeerd te onderhandelen, dus weet niet of dat mogelijk is. Maar de prijzen liggen lager dan op Schiphol.

Onderhandelen zou ik altijd proberen. Je weet het nooit

5 likes

Zijn wel de MKI modellen, maar toch mooie prijs.

Wat zijn MKI modellen
?

De Superocean Heritage II heeft als ik mij niet vergis in 2017 een update gehad met een aangepast Tudor uurwerk ipv ETA. Daarnaast een ceramische bezel met lume pip en datum op 6 uur opv 3.

2 likes

Aha, dank je. Dat wist ik niet. In dat geval zou ik zeker proberen te onderhandelen
 Succes.

1 like

Klopt

2 likes

Ik mis een poll.
Had net zin om ff lekker te stemmen
 :frowning:

Man man man man man wat een deceptie. Gate M. Heb je helemaal niks. Alleen maar shitter brands. Man man man man man wat een deceptie had mij zo verheugd om die Superocean Heritage II 42 te passen en in onderhandeling te gaan
:sob:

5 likes
8 likes

No more no less

1 like

Dat is idd de plebs afdeling : budget flights en dito horloges :stuck_out_tongue_winking_eye:

11 likes

Haha, je was me voor!

1 like

Gniffel

5 likes

Is wel klote dit. Heb je voor niets een topic geopend, oh wacht

8 likes

Das wel jammer

1 like

Haha ja inderdaad. Met een groep van 11 vrienden lang weekend naar Praag. Collectief geboekt, dan krijg je dat. ik kon de Superocean Heritage II al ruiken. Maat van mij had al interesse in mijn Superocean II 42 A17365. Wilde hem wel overnemen voor een schappelijk bedrag als ik een goede deal kreeg

Man man man man man man man man

Ja ben er echt een beetje gepikeerd door. Wat een blamage, deceptie, fiasco!

1 like

Volgende maar gewoon KLM boeken
 dan mag je langs de breitling boetiek op de plaza

1 like

Exactemundo. In december weer intercontinentaal, dus helemaal feest. To be continued.