Een horlogebox vd Kerstman!

De kerstman is vroeg dit jaar!
Ik mocht het pakje vandaag al uitpakken. Een prachtige horlogebox (‘la royale’) voor 8 horloges.

Op de plaatjes zag hij er prachtig uit, maar het is altijd spannend of het product er in het echt de verwachtingen waar maakt.

De doos voelt solide en stevig aan en biedt ruimte voor 8 forse horloges. De doos is rondom mooi afgewerkt met mooi leer en wit stiksel. Onderop zit zachte stof zodat de doos mooi vlak staat en niet schuift.

Van binnen is de doos simpelweg verdeeld in acht vakjes, waar ‘velours’ kussentjes in liggen om de horloges om heen te doen. Het scharnier ziet er solide uit.

Het enige minpunt wat ik kan ontdekken is het openen van de doos. Je moet bij het slotje (wat overigens niemand zal tegen houden) twee knopjes indrukken en vervolgens met je andere hand de doos openen. Je kunt de doos dus niet zo eenvoudig met één hand open krijgen.

En de foto’s:
(Ik heb genoeg ruimte voor uitbreiding van mijn collectie!)

7 likes

Inderdaad een vroege Boxing Day :joy:
Mooie aanwinst, vullen maarrrrr.:thumbsup:

1 like

Mooie kist… maar voor mij reeds te klein… ik heb vandeweek even geteld… de Raketa meegeteld kom ik tot 14 horloges… dus heb ik al 2 van zulke kisten nodig… of 1 grote…

ik denk aan een kist voor 21 stuks…

1 like

Op de groei gekregen. Mooi om te zien :smiley:

1 like

Dat maak jij toch gewoon zelf mag ik hopen, Arie?

Ja… ik heb nog 't nodige Fineer liggen… en binnenkort moet ik ook nog wat Okumé Multiplex inkopen…

1 like

Misschien een idee om een modulaire horlogebox te maken? Waaraan je dus steeds een nieuw vakje kan vastmaken en je box mooi oneindig groot is.
Dan is het einde trouwens wel zoek haha!

er zijn er nog in de outlet…

http://watch2day.nl/outlet/b/149/merkloos

heb er zelf 2 aangeschaft en voldoen goed!

1 like

Is dit zo’n Gisoni box?

Bedoel je de mijne of die Robert post?

Die van mij is van ‘la royale’, oa via bol.com te koop.

Dat is wel lef hebben hoor, een kist met zoveel overcapaciteit kopen :grin:

3 likes

of was het nu toch “un-boxing day”? :slight_smile:

mooie aanwinst! en nu vol…