Een indicatie van de dagwaarde

Het taxatierapport is ook opgesteld t.b.v. de verzekering, dus dat klopt wel. In die zin lijkt wegflikkeren mij dan niet zo slim…

En ze is zich bewust dat het niet de marktwaarde vertegenwoordigt, vandaar ook dat ik de vraag hier heb gesteld. Helaas nog zonder indicatie. Maar dat is ook een lastige, aangezien het een uniek, aangepast exemplaar betreft.

Ze is nu aan het overwegen of ze hem wel wilt verkopen en mocht ze zover komen dan heeft een bezoek aan @AmsterdamVintageWatches zeker een zeer sterke voorkeur.

1 like

na dat het taxatie overgedragen wordr naar een andere persoon is die ongeldig voor de verzekkering
Ook .oet dit 1 keef in de 5 jaar opnieuw gebeuren
:wink:

Kort om voor de koper van het horloge heedt het geen nut of meer waarde wel is het prettig dat dit de echtheid (kan) bevestige.

Evengoed leuk om eens een draadje in deze categorie te zien die niet over een nephorloge van een overleden opa gaat :+1:t3::grin:

2 likes

Dat klopt wat je hier schrijft, een dealer betaald ook goed voor een merk horloge, hij kan die horloge weer hoger prijzen voor de verkoop, Daarnaast ben je gelijk van alle verantwoording af,

1 like

of via de taxatie mogelijkheid van Chrono24

1 like

Ja, en je mag op haar verjaardag komen, ze wordt 83 jaar,

3 likes

Maar wil je wel een tandenborstel mee nemen, mijn zus heeft er geen, die doe haar tanden s avonds in een glas op het nachtkastje, vandaar,

4 likes

image

1 like

Podorie, en het duurt nog zo lang eer ik jarig ben, boefje

1 like