Wat een schitterende collectie…echt 1 van de mooiste die ik gezien heb hier, echt top! Mooie combi’s met die Nato banden ook. (tu)
Prachtige klokken! :} maar de stijlvolle grijze Datejust hoort gewoon op staal, dit staat niet (vind ik).
Dat is de collectie van een man met smaak Glenn; ik zou ze stuk voor stuk graag in mijn verzameling willen hebben. Mooie foto’s ook!
lance_explorer Schreef:
Prachtige klokken! :} maar de stijlvolle grijze
Datejust hoort gewoon op staal, dit staat niet
(vind ik).
Ik denk inderdaad dat ik één van de weinige ben die een kleurrijke nato vet vind op een DJ.
Het geeft het horloge zoveel understatement en een alternatieve stijl. Ja, ik vind het wel cool een 36mm oyster op nato.
(tu)
Had nog een foto op de laptop staan:

Edit: foto toegevoegd.
Groet, Glenn
Erg mooi, en daarnaast veel succes met de quality time, ook zeker niet onbelangrijk!!!
Ik vind het eigenlijk ook wel geinig staan!
Leuk om zo weer eens een verzameling te zien. Heb verder niks met Rolex, maar zie uiteraard wel dat dit een mooie verzameling is! Zo en nu even stoppen met die horloges en even wat quality time met je vriendin!
Glenn Schreef:
Ik denk inderdaad dat ik één van de weinige ben
die een kleurrijke nato vet vind op een DJ.Het
geeft het horloge zoveel understatement en een
alternatieve stijl.
Gruwelijke collectie. Ik heb ook een speedy om mijn pols nodig. Dan doe ik mijn naam Sprinter pas eer aan :}
Wat een mooie klokkies, allemaal…
jaloers
Mooi collectie! Zo een grijze datejust of daydate lijkt me heel chique (tu)
Mooie foto’s hoor en een topcollectie! (tu)
I second that emotion. (tu) (tu) (tu)
Wow wat een collectie! En dan nog studeren, doe je goed!
Erik11 Schreef:
Wow wat een collectie! En dan nog studeren, doe je
goed!
Bedankt!
Ik heb jaaaren meerdere weekends per maand en tijdens de vakanties bij een tuinaannemer gewerkt, dit tot mijn 19 jaar. Daarmee heb ik een flinke cent kunnen sparen.
Gr. Glenn
Erg mooi Glenn! (tu)
prachtige collectie en foto’s…amazing
Mooie collectie Glenn. Ik vind de keuze voor niet standaard horlogebanden in dit geval smaakvol gedaan, ook een zwarte speedmaster op een bruine vintage NATO band vind ik geslaagd! Wil je het merk van deze band delen? Ben ook op zoek naar zoiets.
Bedankt voor de fijne reactie! (tu)
De band is op vraag gemaakt door Jose van C&B straps.
Als het wat mag kosten (+€100,-) kijk dan eens naar de NATO’s van Jürgen (Jürgens handmade in Germany). Super grave banden (tu), maar ik kan zulke bedragen niet neertellen voor een NATO bandje.
Groet, Glenn
Glenn Schreef:
Bedankt voor de fijne reactie! (tu)
De band is op vraag gemaakt door Jose van C&B
straps.Als het wat mag kosten (+€100,-) kijk dan eens
naar de NATO’s van Jürgen (Jürgens handmade in
Germany). Super grave banden (tu), maar ik kan
zulke bedragen niet neertellen voor een NATO
bandje.Groet, Glenn
ja ja, maar wel t veelvoudige voor horloges 
Ik wil er niet aandenken.

gr. Glenn