Een lans breken voor het merk ETERNA

Prachtig merk! Kan er geen genoeg van krijgen :yum:

11 likes

Voor Euro 1200 op de vloermat op alligator (staal ook trouwens)
Helaas niet de variant die Windhund heeft

2 likes

Die $850 is wel de absolute bodem :sweat_smile:. Die had ik niet eerder gezien, maar is inderdaad echt slecht gesteld met het merk in de markt. Dat geeft mensen wel de gelegenheid om voor een relatief prikkie zo’n beauty om de pols te hangen. De oorspronkelijke $5k zou voor de meeste mensen een alternatieve keuze opleveren. Eerlijk gezegd snap ik niet dat deze horloges al zo lang voor zo’n mooie prijs verkrijgbaar zijn.
De stalen band is ook lekker, maar ik vind het uurwerk op leer wat meer spreken.

! Er zijn extra lugholes dicht bij de kast. Ik heb een bandje met curved springbar incoming om het effect te testen.

2 likes

Eterna Super KonTiki Chronograph

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

8 likes

Eens

1 like

Prachtig! :heart_eyes:

1 like

Voor alle twijfelaars : Eterna komt niet alleen van ‘eeuwig’ maar de meesten van dit wat miskende merk gaan ook ongelofelijk lang mee​:+1::+1:

8 likes

Heel mooi horloge van een heel mooi merk !

20 likes

Welke Ref is dat, echt supergaaf (ik kende hem niet).

1 like

En hoe is het bandje met curved springbars bevallen?

Een beauty van een horloge Frank! :ok_hand:

En… veel succes vandaag! :+1::wink:

1 like

Dankjewel Harry, ben vandaag bezig met het voorbereiden van mijn presentatie as vrijdag.
Vrijdag 0900 vuurdoop :neutral_face:

1 like

Dit is de :

1576.41.50/127

Heeeeeeeel mooie uitvoering: staat op de wijzerplaat : super :wink:

OK; dacht dat dat vandaag al was… In ieder geval veel succes; gaat helemaal goed komen! :+1::sunglasses:

1 like

Zeer attent van je!
Thank you.
Best spannend hoor.
Even on topic anders wordt ik weggevlagd, en dit is juist het leukste stukje :joy:

4 likes

Hoi Kees,

Zie pb.

Mvg,Radjoe

Bonusplaatjes


(je was die donkere toch nog niet vergeten @anon34385602HFH? :wink:

8 likes

Mooie set!

1 like

Heb nog een hele mooie Kontiki 10, in dec 2018 of januari 2019 overgenomen van @Elmar2B .
En in de familie (gewoon bij mijn pa dus :grin: ) nog een Kontiki date…
Eterna for eternity? misschien :smiley:

3 likes