Een lans breken voor het merk ETERNA

Je kunt vrijstelling vragen heb ik net op de side van DHL gezien

1 like

Ik verwacht dat je bij ups het eerst wel moet betalen… maar dat je het later terug kunt vragen.

'khad deze gister om.
Nu heeft de kat um om

7 likes

Is dat niet de nieuwe Eterna Katic, Super Katiki?
Padam tsss

2 likes

Klinkt ook nog als een merk kattenvoer :+1:

Het is een blijvertje denk ik.

4 likes

Terecht!

1 like

Supermooie kat!

1 like

Dank je Peter, het is onze haren majesteit, een lief dametje van 10 jaar oud!

7 likes

Ja, niet voor de poes​:wink::+1:

1 like

Vandaag deze met linnen (licht gebolde) plaat in handen gehad, zeer leuk horloge en enorm goede afwerking voor de spotprijzen waar ze tegenwoordig voor gaan

11 likes

Waar als ik vragen mag?

Deze was via Drop (Amerikaanse site met wisselende aanbiedingen). Denk dat ik met importkosten erbij rond de 250, max 300 heb betaald.

Dat is dan idd een koopje

Wat mooi zeg

1 like

image

4 likes

Zag deze kontiki, is dit nu een vroeg automatisch model of zit de verkeerde caseback op dit model? Als hij klopt koop ik hem namelijk graag…

2 likes

Vandaag iets chiquer dan normaal.

15 likes

Prachtig model in ieder geval! Vroeg automatisch lijkt me niet, dan praten we over begin vijftiger jaren :face_with_raised_eyebrow: 80´er jaren zoals aangegeven lijkt me weer jong geschat. Wel leuke maat als 37 klopt - gezien de ´unisex´ aanduiding…Succes Elmar

1 like

Thanks,

80er jaren lang lijkt me niet maar ik dacht dat alleen de eerste handopwinder kontiki’s deze specifieke caseback hadden. Dus ik vermoed dat ondanks de prachtige staat in ieder geval de caseback mogelijk een vervanger is. Wat dan weer raar is gezien de verdere staat

1 like

Ik doe mee, ben niet vies van een lichtje

9 likes