Een Seiko die moet en zal komen

Dit is neem ik aan gelijk aan de SPB053?
In dat geval: fantastisch horloge, omgehad in de Seiko boutique. Staat ook op mijn lijst (terwijl voornemen is geen NA’s :stuck_out_tongue_winking_eye:)

De spb053 (en 51) zou ik bij misterlimited.nl kopen (geen belangen, wel goede ervaring met Perry)

Uiteraard. Moedeloos word ik er van. Als ik Seiko het woord PADI nooit meer hoor noemen ben ik een gelukkiger man. Dan nog een keer de notie van “prospex” wegdoen en die wanstaltige X van al die wijzerplaten af halen… :slight_smile: [quote=“bordewolf, post:21, topic:136543”]
Dit is neem ik aan gelijk aan de SPB053?
[/quote]

Yup. Om een of andere onverklaarbare reden hanteert Seiko verschillende SKU’s voor hetzelfde product, afhankelijk van de afzetmarkt.

2 likes

Als het goed is komt de blauwe bij mij morgen binnen. Was sterk afgeprijsd bij creationwatches, nu uitverkocht.

Ben het deels wel met je eens, veel van al die associeringen d.m.v logo’s en marketing aanduidingen mogen van mij ook eraf (vooral zoals die bij de nieuwe Presage-lijn, wat zonde!). De Prospex-X vind ik niet heel erg. De PADI is wat mij betreft een goed voorbeeld van hoe het niet moet, Seiko logo, X-logo & een PADI logo. Het wordt zo wel erg druk.

Bij m’n GS vind ik het dan wel weer acceptabel…

Afgezien daarvan vind ik de kleurstelling van de PADI’s wel erg gaaf.

Die zal er bij mij ook zeker komen eerst eens een paar de deur uit doen, of een horlogedoos bijkopen kan ook nog:joy:
Wel jammer dat de 053 niet incl. stalen band komt en alleen op zo’n rubber geval, imo doet dit het horloge te niet, dit alleen om de prijs wat te drukken. Geef de klant dan tenminste de mogelijkheid!

gr Marcoa

2 likes