Een Seiko Marine Master 300 over de vloer

Wake up … High End (Grand) Seiko is The Bomb
Je vind echt geen betere prijs kwaliteit verhouding :wink:

Turtle - Sumo - Marinemaster all rock!!

Deze is onderweg

2 likes

Het is en zal altijd zo zijn dat je voor dat geld andere dingen (horloges) kunt kopen
Ieder zijn ding

1 like

Toch maar eens proberen dus😉

Mee eens, maar dat is mijn gevoel he😉

BOL.COM verkoopt hem ook zie ik😉

Zeker en je vvalt je er geen buil aan in de prijs categorie 250 - 500
(Turtle, Sumo, Tuna, SARB, SDGM etc.)
Er zijn voldoende liefhebbers hier die je Seiko graag overnemen
Hen nog wel een wishlist maar de Turlte en deze SARX zijn onderweg

3 likes

Heb nu een SKX007 in bezit, en die bevalt prima! Alleen boven de 1000 euro is er zoveel meer keus he…

Wat dan tussen 800-1200 Euro?

precies, daar zit een gat

Het 600/700 euro duikersegment is overvol: Squale 1521, Halios Delfin & Tropik, Seiko Shogun, Helson Skindiver & Shardiver, etc.

Maar dan komt er een tijdje niks. Pas vanaf 2500 begint er weer wat mooie keuze te komen; Tudor Black Bay & Pelagos, Omega Planet Ocean, Tudor Sub en zo komen dan in beeld.

De enige leuke duikers tussen de 1000 en 1750 euro zijn volgens mij de Omega Seamaster 2254, Oris Aquis (heeft de bandaanzet tegen), Longines LLD (lange lugs en gepolijste kast niet ieders ding) en de Oris 65 (cartoneeske cijfers en faux vintage kleuren moet je van houden).

Tussen de 1750 en 2500 zou ik er zo snel niet eentje kunnen bedenken.

Dus de Marine Master heeft niet echt veel concurrentie in mijn ogen.

5 likes

Eens, wel als occassion uiteraard

Yup. Alle prijzen voor tweedehands exemplaren in nette staat, en max 2 jaar oud.

Je vergeet je volgende klok: de Aquaracer.

De MM is prachtig qua afwerking maar irl valt die kleine wijzerplaat ivm kast toch wel tegen. Verder wel erg fotogeniek.

Nope. Bekeken maar laten lopen.

Maar voor €1.200 lukt nieuw toch ook?
Fantastische klok overigens, past in de box prima naast de 065 :wink:

Specifieke reden?
Ik weet niet hoe het komt, maar ineens was de liefde bij mij ook over.

Nee maar in nette gebruikte staat wel.

De aquaracer is voor mij te hoekig en bij nieuwste model is de lamellen wijzerplaat (officiële term ontschiet mij even) niet mijn kopje thee.

1 like

Da’s volgens mij een beetje het domein van de TH Aquaracer, de Breitling Colt, de Longines Hertitage Diver, Sinn U2 enzo.