Een SMP in de collectie

Wat een topper :+1:t2: Dit zou toch voor mij de volgende Omega moeten worden. Eerst maar weer eens flink zegeltjes sparen bij de Albert Heijn :smile:

1 like

Ik ben eigenlijk ook al jaren verlekkerd op deze Omega’s maar ik heb even zo lang al een aversie tegen die wijzers. Sword hands zou ik dan zoveel mooier vinden. Zou dat te modden zijn?

Inderdaad gefeliciteerd! Staat ook op mijn lijst … zo mooi. Enjoy @Forehand

Het monteren van andere wijzers is geen probleem.
In de basis zijn de meeste uurwerken van deze Omega hetzelfde.

Ik zie echter minpunten:
Welke wijzers zouden erop moeten…hoe kom je dan uit qua kleur van de lume en lengte van de wijzers tov het origineel ?

Verder komt het modden van een Omega de waarde (voor zover van belang) niet ten goede (zeer beperkte uitzonderingen daargelaten zoals de Seamaster 2254 die van een Seamaster NON AC wijzerplaat is voorzien)

Ik was al van plan om er 2254 wijzers op te laten zetten.

2 likes

Ja ieder zijn smaak :confused:

1 like

Mij hebben de wijzers eigenlijk nooit gestoord

1 like

En ik gooi er deze insert in…

In combi met deze Nato…

Zwaar kikke man!!!

Natuurlijk gaat ik niet leggen rommelen Erik aan zo,n mooi horloge,hij blijft hoe die is!
Vanmorgen nog ff tijdens me werk hier naar Schaap&Citroen gegaan in me schilderskloffie voor een pin en 2 tubes voor de halve schakel,bakkie koffie en ff kletsen en dollen met de bedrijfsleider en een beetje de balle sjans maken met de wat ouder maar mooie dame die er werkt en hoefde weer niet te betalen. Ik heb er nog nooit een horloge gekocht maar kom er alleen voor kleine dingetjes en 1 x een Rolex gebracht voor een servicebeurt.
Ik vertelde dat ik er geen doos bij had en hij ging een doos ook regelen voor me.
Hij vertelde me ook dat ik er niks aan moet doen,een beurt eventueel kon ik voor 325.00 laten doen maar dat ze meestal de bezel + insert vernieuwen en deze kosten er bij komen maar dan komt die als nieuw terug. De band polijsten ze ook geheel als nieuw.
Maar voor ze leeftijd zag die er nog heel goed uit zei die.

2 likes

Kijk, dat bedoel ik. Vééééél mooier dan de originele wijzers. Maar ja, ieder zijn ding.