Een Tijdloze Passie: Mijn Liefde voor Horloges

Gezondheid!

Laat maar komen die verhalen!

3 likes

zo groot is hij nog niet de collectie maar tegen de 30 zit ik denk ik al wel. dus nog best wat dagen te gaan :slight_smile:

2 likes

Okay, cool. Maar niet iedere dag ook zo’n lap tekst er bij, goed?
Denk MAND!

9 likes

was zeker niet mijn intentie haha, zie dit meer als een inleiding ;). de dagen hier opvolgend zullen foto’s zijn met een korte beschrijving wat het is, en wat het voor mij is

1 like

:wink::stuck_out_tongue_closed_eyes::rofl::joy::rofl:

3 likes

Ik help ff…

Duurt anders allemaal veuls te lang :joy:

7 likes

voor ieder wat wils denk ik dan maar haha :slight_smile: ik vind dat ieder horloge zijn eigen plek in de spotlight verdiend. vandaar dat ik deze topic in het leven geroepen heb :D. Zal uiteraard niet voor iedereen zijn. maar ach topics genoeg op dit mooie forum toch? :slight_smile:

5 likes

Prima idee! :+1: Ben benieuwd wat de volgende gaat worden. En @MannetjeMar: alles in een keer laten zien bederft de pret :smirk: ga je zo ook met de vrouw(en) om? :rofl:

5 likes

Haha, mooi topic dit! Ben benieuwd wie t stokje van je overneemt als je door je collectie heen bent :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Mooie passie, herkenbaar :stuck_out_tongue_winking_eye:
Leuk idee en leuk geschreven.
Ben benieuwd naar de komende 29 dagen

1 like

Gelukkig heb je er maar 30.
Ik heb er bijna 100 zal ze hier niet belasten bij HF
Maar ben benieuwd :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Leuk man. Veel HF ers herkennen zich vast wel in je verhaal. Ik ga het draadje iig volgen! :+1:

1 like

Kijk er naar uit Twan. :+1:

1 like

Mooie overpeinzingen! En ben benieuwd wat er allemaal gaat langskomen!

1 like

Interessant. Ik ben benieuwd naar de rest van de collectie

1 like

Heel mooi verhaal en mooie omschrijving van de passie genaamd horloges. Toen ik opstond en begon te klappen keek mijn vrouw me even raar aan. Ze keek nog vreemder toen ik haar het verhaal wat ik zojuist had gelezen probeerde uit te leggen. :see_no_evil: maar kijk graag uit naar het verhaal achter het getoonde horloge. En uiteraard de horloges die nog komen gaan. 30 dagen is nog wel te doen :rofl::rofl:
Dank voor het delen en fijne avond gewenst.

3 likes

Mooi verhaal maar wel veel woorden. Fijn dat je je passie deelt. Ik heb op werkdagen nooit zoveel tijd om na te denken wat ik om doe. Wel een paar grove regels.

Vintage alleen op rustdagen zodat ik weet dat ze heel blijven.

Bij hitte alleen horloges op staal. Meestal een duiker. Kun je altijd even lekker afkoelen in het water.

Op vrijdag altijd een Vostok vanwege “Vostok vrijdag”

Verder zie ik het wel 's ochtends.

3 likes

Goede feedback! Ik ben niet van plan om steeds een heel boekwerk te schrijven. Maar als inkeiding vond ik het kunnen haha.

Vostok vrijdag! Wat gaaf nog niet eerder gehoord! Gelukkig heb ik er ook een aantal die nog wel aan bod gaan komen!

1 like

Dag 2: Mijn eerste echte stap in de hobby

Na het behalen van mijn verpleegkundig diploma vond ik het een leuk idee om een mooi horloge te halen.

Na veel nadenken en het horloge forum te vinden ben ik op het onderstaande beland. Mijn eerste echte aankoop.

Een Seiko Snk 809

15 likes

Ik voel dat er een Speedy ofzo aan gaat komen :smirk:

2 likes