Een Tijdloze Passie: Mijn Liefde voor Horloges

Leuke, lange intro! Met veel plezier gelezen. Benieuwd naar de rest van je horloges en bijbehorende verhalen.

Een horloge kan mooi zijn, goede specs en comfortabel dragen, maar als t een persoonlijk verhaal heeft krijgt t toch een andere lading.

Heb zelf ook graag objecten (kunst, foto’s, horloges) met een verhaal of speciale betekenis.

1 like

De mooiste en kostbaarste tot nu toe! Van wat ik gezien heb. Tijdloze klasse…

2 likes

Altijd leuk en origineel, Timex. Veel waar voor je geld. Voor het geld beter dan zo’n hommage (schaamteloze kopie).

2 likes

Dag 6: een geweldige Vriendin!
Mijn vriendin is een horloge Novice. Maar wilde toch voor mijn verjaardag een horloge halen. Dus is ze zelf op onderzoek uit gegaan. Welk merk wat is een gave complicatie die hij nog niet heeft etc.

Uiteindelijk op een prachtige Citizen Eco drive uitgekomen! Een zon opladend horloge! Wat gaaf. Wat bof ik toch maar met deze dame :slight_smile:

14 likes

Vasthouden en nooit meer loslaten :+1:

1 like

Heel mooi horloge!

1 like

Dag 7: eerste keer zelf knutselen.

Ik was opzoek naar ene horloge dat ik zelf kon aanpassen. Maar wilde geen skx. Toen kwam ik per toeval het Vostok cult tegen. En heb toen uit rusland een vostok laten komen waarvan ik het bandje en de bezel vervangen heb. De caseback gaat nog vervangen worden maar door bepaalde ongoing events in rusland nog niet aangeschaft.

Al met al super blij met dit horloge. Mijn go to voor in het zwembad.

Een vostok Amphibia Duikboot

9 likes

Dag 8: Swatch.

Geen collectie is compleet zonde een swatch in mijn ogen. Het merk is hoe je ook went of keert een grootmacht in de horlogewereld. Het speelse uiterlijk van de meeste horloges is niet voor iedereen. Zo ook niet voor mij… tot de moonswatch ten tonele verscheen. Aangezien de moonwatch mijn grail is kon ik deze niet aan mij voorbij laten gaan. En de kleuren van de pluto spraken mij direct aan.

Het bandje was verschrikkelijk dus wel op een rubber bandje gezet :slight_smile:

Ps. Hij voelt als een happymeal speeltje maar dat maakt hem niet minder mooi haha.

6 likes

Dag 10: een casioak.

Mijn eerste *china mod. Een casio GA 2100 met een compleet stalen behuizing. Draagt heerlijk om de pols. En is mijn go to beater watch

5 likes

Leuke en afwisselende verzameling, tot nu toe! :+1:
Ja, als je eenmaal bandjes wisselen en zelfs modden hebt ontdekt, kun je bijna oneindig doorgaan! Heerlijk, man! :grin: