Een titanium no nonsense horloge, maar wat dan🤔

Het gratis alternatief.

2 likes

De PMD56 van Citizen is echt waar fantastisch ! Deze moet je hebben.

6 likes

waarom zou je nog voor iets anders gaan dan een citizen …

1 like

Ook in het groen beschikbaar. Naar mijn (partijdige) mening ook de leukere versie.

Er zijn ook nieuwere blauwe en zwarte modellen die ook wel geinig zijn.

5 likes

Leuke website en leuke prijzen bij Sakura!
Heb je daar al iets besteld? Invoerrechten voor eigen rekening waarschijnlijk?

2 likes

De mijne heb ik via het forum overgenomen, dus geen directe ervaring met deze shop en dit model.

Wel heb ik een tijd terug een Alba van 35 euro besteld via Sakura en daarvoor mocht ik inderdaad wel btw en invoerrechten betalen aan DHL. 25% kosten bovenop de vermeldde prijs + verzendkosten rekenen is wel ongeveer juist.

2 likes

Ter info en leuk om te lezen. Even niet letten op het genoemde budget:

3 likes

Nog meer suggesties, ook qua budget

2 likes

Ik zat op een Boldr te wachten. @Zengineer for the win.

3 likes

Mijn beater, geen coating, geen gelul. Saffier en 100 WR. Niet te groot en niet te klein.

Iets minder tekst op de plaat en Solar dan zou ie nagenoeg perfect zijn…

4 likes

6 likes

Als ik de wensen van TS lees, dan is dit 'm :point_up_2:

2 likes

En met een verkoopprijs onder de €200 is TS ook nog eens spekkoper :grin:

2 likes

Als ik alle suggesties zo eens bekijk kom ik op een ecodrive van citizen uit, maar dat geeft weer veel overlap met deze :thinking:

5 likes

Toch maar op zoek naar oude rommel dan? :smile:

2 likes

Mooi, maar wat is dit iets? Ik zie alleen een logo, maar geen merk.

1 like

RZE watches

1 like

:point_up_2:

Je was me net voor

1 like

Ik had een vergelijkbare zoektocht, echter zonder de wens om geen datum te hoeven aflezen. Wil ik die niet weten, dan kijk ik er niet naar. Maar er kunnen natuurlijk esthetische overwegingen zijn.

Mijn tocht kwam uit bij twee modellen. De genoemde Tissot Gentleman. Met datum, maar vooral zonder poespas. Onopvallend, maar genoeg detail om niet saai te zijn. Ik heb hem gisteren nog om gehad en hij beviel me heel goed. 40 mm. In twee kleuren.

Mijn keuze is uiteindelijk geworden een Certina duiker. Wat drukker, minder bescheiden qua afmeting, zoals het een duiker betaamt, met datum etc. Maar ook met een verstelbare clasp. Voor slechts iets meer dan je budget. Niet jouw ding (in deze zoektocht), maar dit is wel een topper.

4 likes

Uit de krochten van het internet geplukt

2 likes