Ik zit al een hele tijd met een horloge in mijn hoofd en deze is bij de juweliers heel prijzig en er is mij door forumleden op gewezen dat er op Ebay redelijk veilig een horloge gekocht kan worden.
Het horloge waar ik interesse heb is een Maurice Lacroix met een gouden rand en blauwe wijzerplaat en wordt onder veiling aangeboden door Nobeluhrenshop Riske.
Wat mij een beetje afhoudt is dat ik niet snap dat hij een Limited editie horloge waar er maar 350 van gemaakt zouden zijn wereldwijd, nu al ruim 2 jaar constant aanbiedt. Ik zie dat er op geboden wordt, dus het lijkt alsof ze ook verkocht worden.
Kan iemand mij uitleggen hoe dit kan en of deze Duitse shop te vertrouwen is? Via google kom ik zo snel geen negatieve ervaringen tegen.
Wellicht heeft deze juwelier ze allemaal ingekocht?
Als het naar jouw idee steeds hetzelfde exemplaar is die wordt verkocht en weer opnieuw aangeboden probeert de verkoper waarschijnlijk zelf de prijs een beetje hoog te krijgen/houden?
Misschien zijn er forummers die je aan een anders adres kunnen helpen o.b.v het referentienr van het horloge?
Denk dat hij inderdaad zelf de prijs hoog maakt, waardoor hij ermee blijft zitten. Er lijken veel automatische biedingen tussen te zitten.
Denk dat de winkel op zich wel te vertrouwen is, maar de lage prijzen dus voornamelijk lokkertjes zijn die hij vervolgens zelf ophoogt. We zullen zien of ik hem kan winnen.
Zie dezelfde klok verderop ook van dezelfde verkoper op 400+ euro staan, dus denk niet dat hij hem voor minder op zou sturen.
Ik denk inderdaad ook dat hijzelf biedt of iemand anders laat bieden. Alleen denk ik dan; wat hij allemaal aan verkoopcommissie betaalt, daar kan hij beter de prijs van het horloge mee aanpassen.
Denk dat hij inderdaad zelf de prijs hoog maakt,
waardoor hij ermee blijft zitten. Er lijken veel
automatische biedingen tussen te zitten.
Denk dat de winkel op zich wel te vertrouwen is,
maar de lage prijzen dus voornamelijk lokkertjes
zijn die hij vervolgens zelf ophoogt. We zullen
zien of ik hem kan winnen.
Zie dezelfde klok verderop ook van dezelfde
verkoper op 400+ euro staan, dus denk niet dat hij
hem voor minder op zou sturen.
Fingers crossed
De prijs zelf ophogen heeft totaal geen zin. Je houdt je product wel maar moet gewoon de sellers fee betalen. Als je dit vaak doet ben je in no time failliet.
Hmm dat lijkt mij dan niet verstandig voor de verkoper. Ik heb wel een verschil gevonden tussen het referentie nummer van het horloge op ebay en bij de winkelier in Nieuwegein.
Ik heb nog niet kunnen terugvinden wat het verschil tussen 6017 en 5017 zou kunnen zijn. Wanneer ik zoek op ref.nr. LC6017-PVY01-430 vindt ik veel meer pagina’s met het juiste horloge dan wanneer ik zoek op LC5017-pvy01-430.
Ik kan me overigens helemaal niet voorstellen dat ML een horloge in 350 stuks oplage maakt. Zeker niet in die prijsklasse. Is het wel een echte limited of gewoon een verkooptruukje?
Wel is er een nieuwer model die ook een dagplaat heeft en er vrij veel op lijkt verder. Wat mij vooral aantrekt is de combinatie blauwe plaat, gouden rand. Dat deze limited is is leuk er bij, maar geen optie die me bij een koop over de lijn trekt.
Ik kan me overigens helemaal niet voorstellen dat
ML een horloge in 350 stuks oplage maakt. Zeker
niet in die prijsklasse. Is het wel een echte
limited of gewoon een verkooptruukje?
ML heeft wel limiteds gemaakt dacht ik, volgens heb je ook een serie met de naam van een tennisseR… Federer?
Ik kan me overigens helemaal niet voorstellen
dat
ML een horloge in 350 stuks oplage maakt. Zeker
niet in die prijsklasse. Is het wel een echte
limited of gewoon een verkooptruukje?
ML heeft wel limiteds gemaakt dacht ik, volgens
heb je ook een serie met de naam van een
tennisseR… Federer?
wat dreski denk ik bedoelt us dat ie dacht dat ml alleen limiteds in aantallen van 1000 stuks of meer heeft en niet in dergelijke kleine oplages. renejk’s link laat zien dat ze wel degelijke kleine oplages hebben.